اهواز - ايرنا - رئيس روابط عمومي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز موضوع جاسازي سوزن آغشته به اچ آي وي در نازل جايگاههاي پمپ بنزين را كه در برخي شبكه هاي اجتماعي بازنشر شده را عاري از حقيقت خواند و اطمينان داد هيچ مشكل يا آلودگي از اين ناحيه شهروندان را تهديد نمي كند.

سيداسد ميرعالي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين مساله كه سبب ايجاد التهاب در سطح شهر به خصوص كلانشهر اهواز شده بي پايه و اساس است و هيچ دليلي بر صحت اين مساله وجود ندارد.
به تازگي در شبكه هاي اجتماعي مطلبي با مضمون انتقال ايدز از طريق سوزن هاي آغشته به ويروس اچ اي وي (HIV)در دستگيره نازل هاي پمپ بنزين باز نشرشده و سبب بروز نگراني هايي بين شهروندان خوزستاني شده است.
در برخي شبكه هاي اجتماعي آمده است 'اين سوزن را توي پمپ بنزين ها زير دسته دستگيره ها مي گذارند كه آغشته به HIV هست. مواظب باشيد و به ديگران هم اطلاع دهيد'.
ميرعالي اين شايعه را تكذيب كرد و گفت: هر سكو در پمپ بنزين ها يك متصدي دارد و به هيچ احدي اجازه نمي دهند كه پمپ هاي بنزين را دستكاري كنند.
رئيس روابط عمومي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اهواز گفت: براساس درجه بندي جايگاههاي عرضه بنزين از ممتاز ،درجه يك و درجه 2 كارگران موظف هستند خودشان براي خودروها سوختگيري كنند و حتي راننده مي تواند پشت فرمان باشد و پياده نشود.
ميرعالي در ادامه گفت: پمپ بنزين ها توسط دوربين مدار بسته كنترل مي شود و هم تلمبه ها و هم بنزين از استانداردهاي بالايي از لحاظ كميت و كيفيت برخوردار هستند.
وي به عموم شهروندان توصيه كرد به شايعات اهميت ندهند و اخبار صحيح را از مبادي رسمي و مسئولان مربوطه پيگيري كنند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده : كبري آقازري