تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

گتوند - ايرنا - قطع اينترنت در گتوند، علاوه بر اختلال در كار ادارات ، دستگاه هاي دولتي و دفاتر پيشخوان دولت، كاربران خانگي اينترنت در اين شهرستان را نيز با مشكل مواجه كرد.

به گزارش ايرنا، در عصري كه پرداخت قبوض ، پيگيري اخبار، كسب و كار، خريد اينترنتي و بسياري از خدمات از طريق اينترنت انجام مي شود، روند كندي در سرعت و قطع و وصل شدن پياپي اينترنت در 24 ساعت گذشته شهروندان و كاربران اينترنت در شهرستان گتوند را كلافه كرده بود.
قطعي مكرر اينترنت و اختلال در اينترنت باعث ابراز گلايه مندي مردم اين شهر شده است و بسياري از شهروندان در تماس با خبرگزاري ايرنا خواستار پيگيري رفع اين مشكل شدند.
مسئول يكي از دفاتر پيشخوان دولت در گتوند ضمن گلايه از وضعيت موجود اظهاركرد: اختلال و قطع 24 ساعته اينترنت در گتوند باعث اختلال در روند كاري اين دفتر پيشخوان شده و اكثر مراجعه كنندگان نيز نسبت به اين وضعيت اعتراض دارند.
امرالله امامي گفت: از روز گذشته جهت پيگيري و رفع اين مشكل با شماره تلفن 2020 پشتيباني مخابرات تماس گرفتم ولي بعد از يك ساعت پشت خط ماندن بدون نتيجه و پاسخگويي با قطع تلفن روبرو شديم.
مدير يكي از ادارات شهرستان گتوند نيز كه نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ايرنا گفت: طع و وصل شدن پياپي اينترنت باعث اختلال در كار اداري شده و اين درحالي است كه بخش زيادي از كار اين اداره با اينترنت انجام مي شود.
رئيس اداره مخابرات گتوند در خصوص مشكل اختلال و قطع اينترنت در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت:مشكل قطع اينترنت از مركز استان بوده و اين مشكل ارتباطي به مخابرات اين شهرستان ندارد.
مدير شبكه ديتا شركت مخابرات خوزستان نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا علت قطع اينترنت در شهرستان گتوند را اختلال در شبكه عنوان كرد.
علي بركتي افزود:كارشناسان مربوطه از روز يكشنبه بدنبال قطع اينترنت تمام تلاش خود را بكار گرفتند تا مشكل قطعي بخش زيادي از مناطق رفع شد و برخي از كاربران كه مشكل اينترنت آنها رفع نشده بود نيز تا ساعاتي ديگر برطرف مي شود.
وي اضافه كرد:بدنبال قطع شدن اينترنت، خط 2020 واحد پشتيباني مخابرات نيز دچار اختلال شده بود كه مشكل اين سامانه نيز رفع شد.
به گزارش ايرنا اينترنت IDSL در شهرستان گتوند از ساعت 13 روز يكشنبه قطع شده بود پس از گذشت 24 ساعت مشكل برطرف شد.
شهرستان گتوند با 74هزار نفرجمعيت در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهيمي**انتشار:محمدعلي فريدپناه
كانال خبري ايرنا خوزستان: irnaahvaz@
براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپيونديد.