همدان- ايرنا- مسوولان تيم شهرداري همدان براي حضور قدرتمند در فصل جديد رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور دست بكار شدند.

به گزارش ايرنا تيم شهرداري فصل گذشته نخستين حضور خود را در ليگ دسته دوم فوتبال كشور پس از سال ها تجربه كرد و نتايج درخشاني را نيز به دست آورد اما در نهايت كم تجربگي اعضاي اين تيم مانع از صعود آنها به ليگ يك شد.
اين تيم فصل قبل با 80 درصد از بازيكنان بومي و كادر بومي صد درصدي توانست به مراتب عملكردي بهتر از تيم پاس را در مرحله مقدماتي رقم بزند اما در مرحله دوم به دليل از دست دادن چند مهره كليدي نتوانست به هدف خود كه صعود به ليگ يك بود، دست يابد.
شاگردان گل محمدي با موفقيت در اين عرصه از رقابت ها توانستند نگاه ساير تيم هاي فوتبال كشور را به خود جلب كنند و اكنون از تيم هاي مختلف پيشنهاد دارند.
مسوولان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان هم اكنون مذاكره خود را با هادي گل محمدي گزينه اول تيم خود براي ادامه همكاري آغاز كرده اند.
گل محمدي با اينكه قرارداد 2 ساله با تيم فوتبال شهرداري همدان دارد اما سال دوم قرارداد او مشروط بوده و اكنون بر سر توافق مالي و نحوه حضور در رقابت هاي فصل جديد ليگ 2 در حال مذاكره است.
اين مربي هم اينك چند پيشنهاد از تيم هاي مختلف از جمله پاس همدان دارد و تاكنون به نتيجه نرسيده است.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان در اين باره گفت: مذاكره با هادي گل محمدي سرمربي فصل قبل را از ديروز آغاز كرده ايم و اين مربي گزينه نخست ما است.
اميرحسين اسكندريان روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در صورتي كه با گل محمدي به توافق لازم نرسيم، ساير گزينه ها را مدنظر قرار مي دهيم و اگر با گزينه هاي بومي به نتيجه نرسيم، به سراغ مربيان مطرح غير بومي مي رويم.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان با اشاره به اينكه شروع فعاليت فوتبال اين باشگاه در رده بزرگسالان از هفته آينده خواهد بود، گفت: با انتخاب سرمربي تيم تا هفت روز آينده فعاليت جذب بازيكنان جديد را آغاز مي كنيم.
اسكندريان افزود: اولويت ما حفظ بازيكنان بومي فصل قبل و اضافه شدن چند مهره كليدي و جديد است.
وي تصريح كرد: البته براي جذب بازيكنان ، سرمربي تيم اختيار تام دارد و هيچ بازيكني را تحميل نمي كنيم و دخالتي در مسايل فني نخواهيم داشت.
وي اضافه كرد: با اين حال نظارت بر عملكرد تيم نيز همواره در دستور كار قرار دارد ضمن اينكه هنوز براي سرپرستي تيم تصميم گيري نشده و هيات مديره انتخاب خود را پس از مشخص شدن سرمربي انجام مي دهد.
اسكندريان گفت: انتظار ما از سرمربي فصل آتي تيم بستن تيمي قدرتمند با بهترين نفرات است تا بتوانيم حضوري موفق در ليگ 2 داشته باشيم.
وي با اشاره به پرداخت حق و حقوق بازيكنان و كادر فني فصل قبل تيم شهرداري گفت: در مجموع بيش از 80 درصد از قرارداد مالي اعضاي تيم را پرداخت كرده ايم.
شهرداري همدان دومين سال حضور خود را در ليگ دسته دوم فوتبال كشور سپري خواهد كرد.
اين تيم در فصل گذشته رقابت ها باقبول شكست برابر شهرداري تبريز از صعود به ليگ دسته يك كشور بازماند.
7520/6993
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار:اكبر بهاروند