تهران- ايرنا- مهلت ثبت‌نام اينترنتي و ارسال اثر به ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر به دليل تعداد آثار متقاضي، قطعا براي بار دوم تمديد نخواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا از ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر، مهلت ثبت‌نام اينترنتي و ارسال اثر به بخش مسابقه اين رويداد سينمايي، پيش از اين تا پايان وقت اداري 31 خردادماه تمديد شده است و متقاضيان تا اين زمان فرصت دارند علاوه بر ثبت‌نام اينترنتي، نسخه بازبيني خود را به دبيرخانه جشنواره تحويل دهند.
تاكنون بيش از دو هزار و 200 فيلم براي حضور در بخش ملي و بين‌الملل ششمين جشنواره بين المللي فيلم شهر ثبت‌نام كرده اند كه در بخش‌هاي مختلف، نام‌هاي شاخصي در ميان متقاضيان ديده مي‌شود.
تنها در بخش مسابقه فيلم‌هاي سينمايي، حدود 90 فيلمساز، آثار خود را براي حضور در بخش مسابقه ثبت‌نام كرده‌اند كه در ميان آن‌ها چندين فيلم ديده نشده حضور دارد.
بر اساس زمان‌بندي فراخوان جشنواره، مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبليغات سينماي ايران تا چهارم تيرماه ادامه خواهد داشت.
ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر 9 تا 14 مردادماه به دبيري سيدعلي احمدي برگزار مي‌شود.
اين جشنواره علاوه بر نمايش و داوري آثار در بخش‌هاي مختلف، براي برگزاري چندين كارگاه‌ داخلي و بين‌المللي با حضور سينماگران شاخص برنامه‌ريزي كرده است كه اسامي و شرايط ثبت‌نام آن‌ها تا هفته آينده اعلام مي‌شود.
فراهنگ**9246**1055** خبرنگار: عليرضا مرادي**انتشار: زينب كارگر