تهران- ايرنا- فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در پيامي از مردم خواست با حضور در راهپيمايي روز قدس پيام آزادي‌خواهي و وحدت اسلامي را به سراسر جهان مخابره كنند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، در پيام فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي آمده است:
« بسمه تعالي
روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزي است كه اسلام را بايد احيا كرد. (امام خميني ره)
بار ديگر آخرين جمعه رمضان ‌المبارك فرا رسيد و ملت مسلمان ايران در واپسين روزهاي ماه ضيافت‌ الله، آماده مي‌شوند تا پيمان خود با بنيانگذار انقلاب اسلامي را تجديد كنند و در روز قدس، كه يادگار امام راحل ماست، بار ديگر به ميدان بيايند و فرياد آزادي قدس را سر دهند.
روز قدس، همانگونه كه امام فرموده‌اند، روز احياي اسلام است و در اوضاع كنوني منطقه و جهان كه در يك سو به نام اسلام مظلوم، جنايت‌هايي صورت مي‌گيرد و در سوي ديگر بسياري از مسلمانان، قربانيان جنگ و ترور و خشونت و اشغالگري‌ها هستند، بيش از هميشه لازم است تا ملت هميشه در صحنه ايران، با حضور خود در اين مراسم معنادار، پيام آزادي‌خواهي و وحدت اسلامي را به سراسر جهان مخابره كنند.
فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي نيز همراه با آحاد ملت ايران، ضمن حضور در اين راهپيمايي بزرگ مسلمانان جهان، همه هموطنان عزيز را به همراهي در اين مسير وحدت آفرين دعوت مي‌كند.
اميد است كه با آزادي قدس عزيز و رهايي همه مظلومان و ستمديدگان از بند اسارت متجاوزان و اشغالگران، شاهد تحقق آرزوي امام راحل و حكمفرمايي صلح و آزادي در جهان باشيم.
سيام**1751**1440
تنظيم: خسرو محمدي** انتشار: گلشن