زاهدان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور و با شكوه در راهپیمایی روز قدس، همراهی و همگامی خود را با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

محمد باسط درازهی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سراوان به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینكه اسرائیل غاصب باید از سرزمین های اسلامی محو و نابود شود، امروز مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با زبان روزه برای اعلام حمایت خود از مظلومان فلسطین در راهپیمایی روز قدس شركت كردند.
وی افزود: اقشار مختلف مردم و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با انسجام و متحد در این راهپیمایی شركت كردند تا نشان دهند هیچگاه دست از حمایت از مظلومان عالم بر نمی دارند.
وی بیان كرد: مردم باید هوشیار باشند زیرا رژیم صهیونیستی در صدد است با ایجاد تفرقه میان مسلمانان اختلاف بیاندازد.
درازهی افزود: باید سران كشورهای اسلامی منطقه هوشیارانه عمل كنند تا گرفتار دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش نشوند.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان از آگاهی بالایی برخوردار هستند كه آن را در مشاركت در انتخابات ریاست جمهوری به خوبی به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز قدس در شهرستان سراوان با حضور علمای شیعه و سنی، فرماندار و مدیران محلی در كنار اقشار مختلف مردم با شكوه برگزار شد.
شهرستان سراوان در 347 كیلومتری زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی كشور پاكستان قرار دارد.
7308***3042 خبرنگار: شعیب بردبار **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی