دزفول-ايرنا-امام جمعه دزفول فلسطين و قدس را مسئله اول جهان اسلام دانست و گفت:هيچ قدرتي نمي تواند قدس شريف را به حاشيه براند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي در خطبه هاي اين هفته در مصلاي امام علي (ع) افزود:روز قدس مبارزه با يك رژيم سياسي ظالمانه و استكباري است و امروز دفاع از فلسطين دفاع از حقيقت و مبارزه با نظام سلطه است .
وي ضمن تقدير از حماسي اقشار مختلف مردم دزفول در راهپيمايي روز قدس گفت:حضور با عظمت ملت ايران در راهپيمايي روز قدس نماد نابودي صهيونيسم مي باشد.
امام جمعه دزفول ادامه داد:در برابر اسرائيل دو راه وجود دارد يا بايد تا نابودي كامل اسرائيل مبارزه كرد يا اينكه با استكبار سازش كرد و راه سومي وجود ندارد .
خطيب جمعه دزفول اضافه كرد:حاكمان جديد آمريكا هيچ غلطي نمي توانند بكنند و عهدشكني هاي آمريكا در تحريم هاي جديد روح آنها را نمايان كرد زيرا برجام را كاملا نقض كردند.
حجت الاسلام قاضي دزفولي با بيان اينكه آمريكايي ها به دنبال امنيت اسرائيل هستند گفت:آمريكايي ها قابل اعتماد نيستند و هر زمان بخواهند ضربه خود را مي زنند لذا مسلمانان و سران كشورها نبايد گول آمريكا را بخورند.

***عمليات موشكي سپاه سايه جنگ نيابتي را از سر ايران برداشت
امام جمعه دزفول با اشاره به عمليات موشكي سپاه گفت:اين حمله موشكي سيلي محكم سپاه ايران به تروريست ها و درسي به صهيونيستها وتروريستها بود و نشان داد زمان در رو گذشته است .
وي افزود:اين عمليات موشكي كه با اشراف كامل اطلاعاتي و با هماهنگي سوريه و عراق انجام شد كار بزرگي بود كه از فاصله 700 كيلومتري و به صورت قانوني انجام شد و با اين اقدام هوشمندانه نشان داديم فرصت دست از پا خطا كردن به دشمن داده نخواهد شد.

***حرمت خانواده شهدا حفظ شود
خطيب جمعه دزفول در بخش ديگري از خطبه هاي اين هفته دزفول نسبت برلزوم رعايت حرمت خانواده شهدا تاكيد كرد و گفت:هر كسي به خانواده شهدا بي حرمتي كند به كشور خيانت كرده است .
وي همچنين از اقدام نيروي انتظامي دزفول در دستگيري سارقان مسلح و برخورد با مخلان امنيت و عاملان تيراندازي در آئين هاي عزاداري تقدير كرد .
امام جمعه دزفول همچنين افزود:خسارت سيل پارسال در دزفول هنوز پرداخت نشده است ضمن اينكه پروژه طلسم شده چهارراه آوج چندين سال رها شده كه نماينده دزفول بايد از طريق مسئولان كشوري پيگيري كند و فرماندار نيز نسبت به اتمام اين پروژه اقدام كند.

***گرفتن هزينه هاي اضافي روي قبوض آب درست نيست
حجت الاسلام قاضي دزفولي در خصوص گرفتن هزينه اضافي در قبوض آب نيز گفت:گرفتن هزينه اضافي در قبوض آب تحت عنوان تبصره 3 كار درستي نيست.
7278/6002
خبرنگار:رقيه كردي**انتشاردهنده : كبري آقازري