تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

اهواز ـ ايرنا ـ نمايشنامه خواني 'شازده كوچولو' كاري از گروه تئاتر مثلث به كارگرداني آرش شمشيرگران در تماشاخانه قاف اهواز اجرا مي شود.

اين كارگردان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين نمايش از جمله برنامه‌هاي جشنواره شهر بيدار است كه به دليل استقبال مخاطبان امشب اجرا مي‌شود.
وي افزود: اين رمان كه نوشته آنتوان دو سنت اگزوپري است را با ترجمه احمد شاملو به صورت نمايشنامه خواني اجرا مي كينم البته كل رمان به خاطر رفت و آمد شخصيت ها و اتفاقات مختلف آن نياز به زماني بيش از 90 دقيقه دارد براي همين آن را خلاصه كرده و در مدت زمان 40 دقيقه بخش هاي اصلي رمان را نمايشنامه خواني ميكنيم.
شمشيرگران با اشاره به عوامل اين كار گفت: آرش شمشيرگران و نجمه شايان پور(نمايش نامه خوان)، بهنام بارزي(صوت و نور)،آرين اعتمادي( پشتيباني فني) اين كار را برعهده دارند.
وي ادامه داد: در اجراهاي قبلي اين اثر برداشت بدي كه مخاطبان از اثر داشتند اين بود كه اثر را كودكانه مي پنداشتند است در حالي كه اين نمايش درباره بزرگترها و فراموش كردن كودكي خودشان است در واقع مي توان گفت اين نمايش تلنگري به بزرگترها است البته شخصيت هاي اين اثر فانتزي هستند و كودكان هم مي‌توانند با آن ارتباط برقرار كنند.
اين كارگردان تاكيد كرد: اميدوارم مردم از اين كار و همه تئاترهايي كه در شهر اجرا مي شود استقبال كنند چراكه تئاتر به نفس تماشاگرانش زنده است.
به گزارش ايرنا اين نمايش ساعت 23 در تماشا خانه قاف واقع در خيابان پنج شرقي كيانپارس اجرا مي‌شود.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادي**انتشاردهنده : كبري آقازري