اردبيل - ايرنا - مسوول ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري سرعين از برگزاري تورهاي يك روزه استان گردي و سرعين گردي خبر داد.

جهانگير شهبازي روز يكشنبه افزود: همزمان با شروع موج سفرهاي تابستاني و حضور گردشگران داخلي و خارجي در شهرستان و لزوم معرفي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي و گردشگري سرعين ، تورهاي ويژه استان گردي و سرعين گردي اجرا مي شود.
او اضافه كرد: اين تورها به صورت روزانه و با هدف آشنايي گردشگران و مسافران با جاذبه هاي كمتر شناخته شده استان اردبيل و به ويژه شهرستان سرعين برگزار مي شود.
وي افزود: برگزاري تورهاي گردشگري مي تواند در ايجاد تنوع بيشتر و رغبت براي اقامت بيشتر در استان و شهرستان مفيد باشد.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي ميراث فرهنگي ، او گفت: علاقه مندان براي ثبت نام به مركز اطلاع رساني واقع در روبروي هتل لاله مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 32221950 و 32221960 تماس حاصل كنند.
شهرستان سرعين با دهها دهنه آبگرم معدني و پيست اسكي آلوارس از مناطق گردشگر پذير كشور در 27 كيلومتري غرب اردبيل قرار دارد.
آلوارس به لحاظ داشتن ذخاير برف در طول دست كم 6 ماه از سال رتبه نخست كشور را دارد و اين منطقه به همراه امكانات تفريحي و ورزشي كه در آن ايجاد شده نقش بسزايي در توسعه ورزش هاي زمستاني، جذب گردشگران خارجي ، ايجاد اشتغال و پركردن اوقات فراغت جوانان و تكميل موقعيت ويژه گردشگري در شهر سرعين دارد.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده:عارف شيرزاد
6018/ 1257