زاهدان - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: انتخابات هيات مديره خانه مطبوعات استان تا ساعت 15 امروز /چهارشنبه/ تمديد شد.

حسين مسگراني به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين انتخابات كه براي نخستين بار به صورت الكترونيكي از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده و قرار بود ساعت 14 به اتمام برسد، مجددا يك ساعت تمديد شد.
وي افزود: اعضاي خانه مطبوعات سيستان و بلوچستان براي شركت در اين انتخابات مي توانند به سايت http://khanehmatbooat.ir/ مراجعه كنند.
وي اظهار داشت: از مجموع 93 عضو خانه مطبوعات سيستان و بلوچستان كه در سامانه جامع رسانه ها و خانه هاي مطبوعات كشور نام نويسي كرده اند 25 نفر به عنوان داوطلب، نامزد انتخابات هيات مديره خانه مطبوعات استان شدند.
وي ادامه داد: اعضاي خانه مطبوعات استان مي توانند از بين اين تعداد هفت نفر را به عنوان عضو اصلي و 2 نفر را به عنوان بازرس انتخاب كنند.
به گزارش ايرنا خانه مطبوعات سيستان و بلوچستان كه از قديمي ترين خانه هاي مطبوعات كشور محسوب مي شود در دهه هفتاد فعاليت رسمي خود را آغاز كرد و انتخابات آن تاكنون به صورت سنتي با تشكيل مجمع عمومي و راي گيري در محل انجام مي شده است.
سيستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهك، هامون، هيرمند، نيمروز، خاش، ايرانشهر، سراوان، نيكشهر، ميرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سيب و سوران، دلگان، سرباز، كنارك و چابهار و 2 ميليون و 775 هزار و 14 نفر جمعيت پهناورترين استان كشور محسوب مي شود كه با كشور افغانستان و پاكستان هم مرز است.
3042** خبرنگار و انتشاردهنده: محدثه حيدري گرجي