اهواز _ ايرنا _ سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي‌ بندر امام گفت: خستگي و غرور بازيكن تيمم در بازي فينال مانع قهرماني زود هنگام ما شد.

هدايت فرهادي در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا ضمن تقدير از بازيكنانش به دليل قهرماني در مسابقات ليگ برتر اظهار كرد: با توجه به اين كه بازيكنان ما درگير بازي هاي تيم ملي بودند به زمان بيشتري نياز داشتند تا به فرم اصلي خود برگردند.
سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي‌ بندر با بيان اين كه در سه بازي قبل مرحله فينال نتوانسته بوديم نتيجه دلخواه خود را كسب كنيم افزود: بر همين اساس در طول هفته گذشته تمرينات بسيار پافشاري را انجام داديم و تمامي بچه ها مصمم بودند كه در ماهشهر امتيازات لازم را كسب كنند تا كار به بازي پنجم كشيده نشود.
وي ادامه داد: اگرچه بنا داشتيم در بازي اول دور برگشت مرحله فينال كه در ماهشهر برگزار شد، كار را تمام كنيم اما اين بازي همچون دو بازي اول با نتيجه تساوي به پايان رسيد. در ماه گذشته و پيش از آغاز مسابقه فينال بازيكنان خود را به دليل حضور در مسابقات تيم ملي در اختيار نداشتيم و اين موضوع باعث شد كه در سه بازي ابتدايي نتيجه دلخواه خود را كسب نكنيم.
فرهادي در خصوص تيم تايدواتر عنوان كرد: بازيكنان تايدواتر به رغم جوان بودن بسيار باتجربه بازي كردند و در واقع بيش از حد انتظار ظاهر شدند. اگر چه ما پيروز بازي فينال شديم اما نبايد از بازي درخشان بازيكنان جوان تايدواتر غافل شد. بازيكنان اين تيم شايسته عنوان نايب قهرماني بودند و قطعا در آينده مي توانند جايگزينان خوبي براي بازيكنان كنوني تيم ملي باشند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا بازيكنان ملي پوش شما در برابر بازيكنان جوان و كم نام و نشان تايدواتر مغرور نشدند افزود: درست است بازيكنان ما در بازي هاي ابتدايي و به ويژه در بازي سوم قدري مغرورانه بازي كردند كه عاملي شد تا نتوانند درخشش هميشگي خود را به نمايش بگذارند. در بازي سوم وقتي 2 بر صفر از حريف پيش افتاديم بازيكنانم قدري با غرور بازي كردند در حالي كه من به آن ها گفتم هنوز كار تمام نشده است و در آن بازي نيز با نتيجه تساوي متوقف شديم. قطعا وقتي تيمي دچار غرور مي شود نتايجي حاصل مي شود كه دلخواه نيست.
سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي‌ بندر امام در پاسخ به اين پرسش كه تصور مي كرديد در بازي فينال مقابل تايدواتر به ميدان رويد گفت: با توجه به جواني بازيكنان تايدواتر تصور مي كرديم دانشگاه آزاد كه از مهره هاي ملي پوش و خوبي برخوردار است به بازي فينال راه پيدا كند ولي در كل تيم تايدواتر در مقابل ما بسيار قوي و با انگيزه ظاهر شد.
به گزارش ايرنا، تيم پتروشيمي بندر امام در مجموع 4 بازي مرحله فينال با يك برد و سه تساوي و كسب 12 امتياز به مقام قهرماني بيست و پنجمين دوره مسابقات ليگ برتر تنيس روي ميز كشور دست يافت و تيم تايدواتر با كسب 6 امتياز نايب قهرمان مسابقات شد.
6002 خبرنگار : محمد شاكري **انتشار دهنده : كبري آقازري