بجنورد- ایرنا- كارخانه تولید رب گوجه فرنگی ' دشت بهار'در شهر آشخانه صبح امروز شنبه طعمه آتش شد كه پس از گذشت 2 ساعت مهار شد.

مدیر عامل كارخانه رب گوجه فرنگی دشت بهار با بیان اینكه این آتش سوزی در سردخانه این واحد تولیدی رخ داده است گفت: علت حادثه، اتصالات برق در این بخش بوده است.
محمدرضا الهامی اظهار كرد: وقوع این حادثه حدود پنج میلیارد ریال خسارت تحمیل كرده است.
وی از تاخیر در حضور عوامل آتش نشانی برای اطفای حریق گلایه كرد و افزود: اگر ماموران آتش نشانی به موقع در صحنه حضور پیدا می كردند، آتش زودتر مهار می شد و خسارت های كمتری تحمیل می شد.
بر اساس این گزارش، یك دستگاه خودروی آتش نشانی برای مهار حادثه، در صحنه حضور پیدا كرد اما مخزن این خودرو، آب به اندازه كافی نداشت و این خودرو به ناچار برای تامین آب، صحنه را ترك كرد.
2 دستگاه خودرو پس از دقایقی در صحنه حاضر شدند و پس از 2 ساعت از وقوع حادثه، آتش سوزی در این كارخانه مهار شد.
مسئول سازمان آتش نشانی آشخانه در این باره با بیان اینكه مخزن خودروهاهمواره پر و آماده خدمات رسانی هستند، ادعای كافی نبودن آب موجود در مخزن این خودرو را رد كرد.
مهدی وطنی اظهار كرد: حادثه آتش سوزی در كارخانه دشت بهار 9 و 40 دقیقه امروز گزارش شد و نیروهای آتش نشان ما دقایقی پس از حادثه در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: متاسفانه كارخانه مزبور كه دچار آتش سوزی شده بود، هیچ گونه امكانات و تجهیزات برای اطفای حریق نداشته و حتی كپسول آتش نشانی و سامانه اطفای حریق در این واحدتولیدی وجود ندارد.
7185/ 6042 خبرنگاران: مرضیه اردكام/ كبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی