تهران- ايرنا- روزنامه اسپانيايي اسپورت نوشت؛ ليونل مسي و ساير بازيكنان تيم فوتبال بارسلونا تلاش مي كنند نيمار را به ادامه حضور در نيوكمپ ترغيب كنند.

براساس اين گزارش، با وجود گمانه زني هاي گسترده مبني بر انتقال 'نيمار داسيلوا سانتوس' به 'پاري سن ژرمن'، ظاهرا 'ليونل مسي' و 'لوئيس سوارز'، اين ستاره برزيلي را به ماندن در بارسلونا راضي كرده اند.
گزارشهاي رسانه اي در روزهاي اخير حاكي از پيشنهاد هنگفت پاري سن ژرمن براي به خدمت گرفتن اين بازيكن برزيلي بود. تيم بارسلونا در حال حاضر در اردوي پيش از آغاز فصل در آمريكا بسر مي برد و اين اردو فرصتي براي هم تيمي هاي نيمار فراهم كرد تا او را متقاعد كنند كه از امتيازات و پيشنهادهاي پاري سن ژرمن به نفع ماندن در نيو كمپ چشم پوشي كند.
'جرارد پيكه'، مدافع مياني بارسا نيز امروز(دوشنبه) از اين تصميم خبر داده بود و به اين ترتيب، به گمانه زني هاي گسترده مربوط به بزرگ ترين نقل و انتقال در تاريخ فوتبال پايان داد.
در صورتي كه قرارداد انتقال نيمار، بازيكن 25 ساله تيم فوتبال بارسلونا به پاري سن ژرمن نهايي مي شد، او عنوان گران ترين بازيكن جهان را از آن خود مي كرد.
نيمار با اين انتقال سالانه 30 ميليون يورو پاري سن ژرمن دريافت مي كند كه بيش از سه برابر دريافتي فعلي وي از بارسلونا است.
نيمار عضو باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانيا و تيم ملي فوتبال برزيل در پست مهاجم بازي مي ‌كند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1088**1584
مترجم:فقيه*انتشاردهنده:مولوي