اهواز _ ايرنا _ مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نسبت به بازيكنان و كادر فني تراكتورسازي شناخت خوبي داريم و سعي مي كنيم با دست پر از زمين خارج شويم.

به گزارش ايرنا، بهروز مكوندي روز چهارشنبه در كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي دو تيم استقلال خوزستان و تراكتورسازي تبريز اظهار كرد: با توجه به بروز مشكلات مالي، ستون اصلي تيم فصل قبل خود را از دست داديم و در اين فصل سعي كرديم از بازيكنان جوان استفاده كنيم.
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان كه در غياب عبدالله ويسي در نشست خبري حاضر شده بود افزود: اين اولين بازي فصل است و هنوز تيم هاي شكل واقعي خود را پيدا نكرده اند اگر چه در بازي فردا هر دو تيم براي كسب نتيجه وارد ميدان مي شوند اما بازيكنان ما بايد از امتياز ميزباني به نحو خوبي استفاده كنند.
وي با بيان اين كه سعي خواهيم كرد شرايط بازيكنان را از نظر تاكتيكي به نقطه مطلوب برسانيم افزود: تراكتورسازي تيم خوبي است كه بازيكنان قبلي خود را حفظ كرده است. نسبت به سرمربي جديد اين تيم گل‌محمدي شناخت خوبي داريم و سعي خواهيم كرد از اين موضوع به خوبي استفاده كرده و نتيجه را به سود خودمان رقم بزنيم.
مكوندي در ادامه به جذب بازيكن خارجي در روزهاي آتي اشاره كرد و گفت: در روزهاي آينده اگر شرايط مالي خوبي داشته باشيم، بازيكن خارجي مدنظرمان را جذب مي‌كنيم.
وي ضمن عذرخواهي بخاطر غيبت ويسي دراين مصاحبه گفت: به‌عنوان مربي از من خواسته شد در نشست خبري حضور داشته باشم اگر چه در ادامه ليگ آقاي ويسي در نشست‌ها حاضر مي شوند از طرفي من هم به عنوان مربي تيم مي‌توانم پاسخگو باشم.
مربي تيم استقلال خوزستان در پاسخ به اين پرسش كه تا چه اندازه كناره گيري و قهر آقاي ويسي از تيم صحت دارد گفت: به تازگي اسپانسر تيم- شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه - مشخص شهد و غيبت ويسي به دليل حضورش در جلسه مشترك با اسپانسر است اما اين كه او از تيم قهر كرده است من از اين موضوع اطلاعي ندارم.
وي به غيبت جونيور، بازيكن برزيلي اين تيم در بازي مقابل تراكتورسازي اشاره كرد و گفت: او در تمرينات ما شركت مي كند اما هنوز كارهاي اداري نقل‌وانتقال او انجام نشده است و نمي‌توانيم در بازي فردا از اين بازيكن استفاده كنيم.
مكوندي در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين باشگاه جدايي زبيدي، ماهيني، شريفي را پيگيري مي‌كند گفت: اين بازيكن‌ها قراردادشان را فسخ يك ‌طرفه كردند كه ما همچنان پيگير وضعيت آنها هستيم. كميته تعيين وضعيت به پرونده آنها رسيدگي مي‌كند و اگر فسخ قرارداد قانوني نباشد بازيكنان محروم مي‌شوند. اگر هم رأي به نفع بازيكن صادر شود، همه چيز قانوني است.
6002 خبرنگار: محمد شاكري **انتشاردهنده : كبري آقازري