زنجان - ایرنا - معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرایط جدید حاصل از ظهور رسانه های جدید اشاره كرد و گفت: در شرایط حاضر باید در فضای مجازی به سمت تولید محتوا برویم.

به گزارش ایرنا ، سید هادی حسینی شامگاه یكشنبه در جشن شایستگان فرهنگ و هنر استان زنجان خاطرنشان كرد: تصمیم این است در شرایط حساس كنونی كه فعالیت های زیادی با ظهور رسانه های جدید علیه فرهنگ كشور انجام می شود، وارد چالش ها و درگیری های خودی نشویم.
این مسئول ، به لزوم رعایت اعتدال در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اشاره كرد و افزود: ضرورت دارد جنبه های شرعی و حدود الهی در برنامه های شاد رعایت شود.
وی ادامه داد: خارج شدن برنامه ها از كنترل ممكن است به اصل موسیقی و شعر بدون ایراد هم خدشه وارد كند.
حسینی با تاكید بر ضرورت محوریت قرآن در فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر تصریح كرد: قرآن پرچمدار حوزه فرهنگ و هنر در كشور است و بدلیل اهمیت این موضوع امسال بودجه و اعتبارات مربوط به حوزه قرآن در كشور دو برابر شد.
به گزارش ایرنا ، سال گذشته بودجه قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 160 میلیارد ریال بود كه امسال این رقم با دو برابر افزایش به 320 میلیارد ریال رسیده است.
به گزارش ایرنا ، در سومین دوره جشن شایستگان فرهنگ و هنر استان زنجان از چهره های برجسته حوزه های مختلف فرهنگ و هنر این استان و نیز از برگزیدگانی كه به نمایندگی از استان طی سال گذشته در جشنواره های ملی فرهنگی و هنری حایز رتبه های برتر شده بودند، قدردانی شد.
7312/8068
خبرنگار: حسن اكبری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش