تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

دزفول - ايرنا - به همت 'حاج حسن بيدلي' از خيرين حوزه سلامت دزفول پايگاه اورژانس 115 جاده اي در منطقه زيباشهر راه اندازي شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي دزفول صبح روز جمعه در آئين افتتاح اين پايگاه اورژانس با تجليل از مشاركت خيرين حوزه سلامت گفت: دزفول با تلاش خيرين حوزه سلامت در زمينه ساخت و تجهيز پايگاه هاي اورژانس و مراكز بهداشتي و درماني در كشور پيشتاز است.
يوسف پريدار افزود:با وجود تلاش و مشاركت گسترده خيرين حوزه سلامت اين شهرستان در ساخت و تجهيز مراكز بهداشتي و درماني همچنان كمبودهايي در حوزه سلامت در اين شهرستان وجود دارد كه در اين راستا ساخت بيمارستان 400 تختخوابي دزفول از يك ماه پيش آغاز شده است.
پايگاه اورژانس 115 جاده اي زيباشهر دزفول با صرف سه ميليارد ريال از سوي حاج حسن بيدلي خير حوزه سلامت ساخته شد.
شهرداري دزفول نيز 300 متر مربع زمين اين پايگاه را به دانشگاه علوم پزشكي دزفول اهدا نمود.
اين پايگاه اورژانس در آئيني در خجسته سالروز ميلاد امام هشتم(ع) افتتاح شد.
خيرين دزفول در ساخت مدرسه و مراكز بهداشتي و درماني در كشور پيشتاز بوده و در كارهاي خير و عام المنفعه از يكديگر پيشي مي گيرند.
مجمع خيرين سلامت دزفول براي نيمه نخست سال 96 ساخت پنج طرح بهداشتي درماني را تقبل كرده كه هزينه اجراي اين طرح هاي بهداشتي و درماني 15 ميليارد ريال برآورد شده است.
در 2 سال اخير مجمع خيرين دزفول 50 نيكوكار جديد را به عضويت درآورده است.
خيرين دزفول علاوه بر ساخت مدرسه و فضاهاي ورزشي ،در ساخت بيمارستان و مراكز بهداشتي و درماني و نيز تامين تجهيزات پزشكي از محل كمك هاي اهدايي خود در كشور پيشتاز مي باشند.
از دزفول به عنوان تنها شهرستان كشور كه در آن هيچ تخت بيمارستاني دولتي وجود ندارد نام برده مي شود.
26 پايگاه اورژانس در دزفول ساخته شده است .
6068