كرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات انجمن های ورزشی استان كرمانشاه از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات دارت منطقه سه كشور به میزبانی شهر كرمانشاه خبر داد.

سیدحجت الله موسوی اجاق روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات دارت منطقه سه كشور به مدت 2 روز (11 و 12 مرداد) در سالن ورزشی امام خمینی (ره) كرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها كه مرحله نخست مسابقات دارت رنكینگ مناطق كشور به شمار می رفت در بخش بانوان، 'سارا خدادادی' از خوزستان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود كند.
وی اظهار كرد: همچنین 'مهسا سرلك' از لرستان دوم شد و 'زینب سپید بن' از كرمانشاه و 'مهناز نوروزی' از خوزستان نیز مشتركا در جایگاه سوم ایستادند.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان كرمانشاه به رقابت های بخش آقایان اشاره و اظهار كرد: در این بخش، 'فاضل حیات' از استان خوزستان موفق به كسب مقام قهرمانی شد.
وی اظهار كرد: 'عباس نبی زاده' از خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت و 'غلامرضا جمالی' از خوزستان و 'جمشید محمدی' از كرمانشاه نیز عنوان سوم مشترك را كسب كردند.
موسوی اجاق در ادامه از برگزاری مسابقات سپك تاكرای جوانان كشور در كرمانشاه نیز خبر داد و گفت: این رقابت ها با حضور 15 تیم از 9 استان كشور در استادیوم شهید بهشتی كرمانشاه در حال برگزاری است.
رئیس هیات انجمن های ورزشی كرمانشاه افزود: در این مسابقات، تیم های شركت كننده به چهار گروه تقسیم شده اند و امشب به كار خود پایان می دهند.
وی گفت: در این رقابت ها تیم هایی از كرمانشاه، مراغه، همدان، اراك، كرمان، سیستان و بلوچستان، گلستان، قزوین و شاهرود حضور دارند.
هم اكنون 305 ورزشكار بیمه شده زیر نظر هیات انجمن های ورزشی استان كرمانشاه فعالیت می كنند كه نیمی از آنان را ورزشكاران آقا و نیمی را هم ورزشكاران خانم تشكیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان كرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی