بندرعباس- ايرنا - معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان دختر استان موفق به كسب 2 مقام اول، يك مقام دوم و هفت مقام برگزيده در مسابقه فرهنگي هنري كشور شدند.

احمد مهراني روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين مسابقه گروه سرود ميناب و فيلم كوتاه از عذرا عيده زاده از ميناب رتبه نخست و شعر زهرا بخشي از فين رتبه دوم كسب كرده است.
وي بيان داشت: ناديا سالار حسيني، اسما درويش نسب و فاطمه وحيدي از ناحيه 2 بندرعباس و فاطمه مصطفي پور و مريم ذاكري از ميناب در حوزه فيلم كوتاه، فرانك حيدري از حاجي آباد در گليم بافي و مقاله پژوهشي مريم عابدي از ناحيه 2 بندرعباس رتبه برگزيده اين مسابقات را از آن خود كردند.
معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش هرمزگان اظهاركرد: دانش آموزان اين استان استعداد فراواني در رشته هاي فرهنگي و هنري دارند كه بايد با جهت دهي مناسب و توجه ويژه به آن ها بستر مناسب جهت رشد آنها را مهيا كرد.
پيش از اين هم دانش آموزان پسر هرمزگان10 رتبه برتر مسابقه فرهنگي و هنري كشور را از آن خود كردند.
سي و پنجمين دوره از رقابت هاي فرهنگي و هنري پسران از يكم تا پنجم مرداد و دختران از هشتم تا يازدهم مرداد ماه با حضور دانش آموزان سراسر كشور به ميزباني شهر نيشابور در استان خراسان رضوي برگزار شد.
7195/6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشار دهنده: خليل تنيده