مشهد- ايرنا- رئيس هيات اسكواش خراسان رضوي گفت: دومين مرحله مسابقات رتبه بندي اسكواش استان در 2 بخش آقايان و بانوان در مشهد برگزار شد.

رامش رامشيني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين دوره از مسابقات كه 15 و 16 مردادماه در محل كورت هاي اسكواش هتل پارس مشهد برگزار شد 32 ورزشكار در 2 بخش آقايان و بانوان در رده سني آزاد با يكديگر به رقابت پرداختند.
وي با اشاره به برگزاري اين رقابت ها به صورت گروهي و حذفي، تصريح كرد: معين نجيب ملايي، عماد معتمدي راد و سپهر افتخاري در بخش آقايان و پريدخت مقيمي، الهام زارعي پور و پرديس تقوي در بخش بانوان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
رامشيني اظهار كرد: رشته اسكواش در چند سال اخير در خراسان رضوي رشد خوبي داشته و ورزشكاران مستعدي در اين استان شناسايي شده اند.
رئيس هيات اسكواش خراسان رضوي افزود: جوانان اين استان به اين رشته علاقه بسياري دارند كه مي توان با فراهم كردن شرايط، آنها را وارد اين رشته ورزشي كرد.
هم اكنون 48 ورزشكار در استان خراسان رضوي به صورت سازمان يافته در اين رشته ورزشي فعاليت مي كنند.
كانال تلگرام ايرنا خراسان رضوي به نشاني telegram.me/irnamashhad براي دسترسي و دريافت سريع و فوري به اخبار منتخب در همه حوزه هاي خبري و تصويري فعال است.
خبرنگار: حسين عباسي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7495/5132