دزفول - ايرنا - معاون استاندار و فرماندار ويژه دزفول با بيان اينكه مجوزي براي برداشت آب از رودخانه دز صادر نشده است گفت:بر اساس پيگيري بعمل آمده هيچگونه نگراني در خصوص انتقال آب از رودخانه دز وجود ندارد.

به گزارش ايرنا حبيب اله آصفي سه شنبه شب در آئين تجليل از خبرنگاران در مجتمع فرهنگي سينمايي دزفول افزود: طبق پيگيري به عمل آمده از طريق سازمان آب و برق خوزستان هيچگونه در خواست كتبي و يا قانوني براي انتقال آب از رودخانه دز به اين سازمان ارسال نشده است.
وي به شهروندان دزفولي اطمينان داد فرمانداري دزفول و مجموعه مديريت اين شهرستان در خصوص رودخانه دز پيگير بوده و نگراني در خصوص انتقال آب از اين رودخانه وجود ندارد.
فرماندار دزفول با احترام به حساسيت و نگراني مردم اين شهرستان نسبت به رودخانه دز بيان داشت:رودخانه دز مايه حيات و آباداني منطقه است و مردم نسبت به انتقال آب اين رودخانه حساس مي باشند كه اين حساسيت قابل احترام است و فرمانداري نيز پيگير اين مسئله است.
به گزارش ايرنا انتشار اخباري در فضاي مجازي مبني بر احداث كانالي مشرف بر رودخانه دز براي انتقال آب از اين رودخانه در روزهاي اخير واكنش مردم اين شهرستان را به دنبال داشته است.
كشاورزي و اقتصاد شمال خوزستان وابسته به رودخانه دز است.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلي فريدپناه