گناباد- ایرنا- رئیس مركز فوریتهای پزشكی گناباد و بجستان گفت: واژگونی یك دستگاه خودرو پژو 206 در گناباد، جمعه شب منجر به كشته شدن یك تن و مجروح شدن پنج تن دیگر شد.

جواد باذلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در كیلومتر پنج روستای بیمرغ - گناباد روی داد كه چهار گروه از پایگاههای اورژانس بیمرغ، نوغاب، گیسور و امامت گناباد به محل اعزام و مصدومان این سانحه به بیمارستان شدند.
وی تصریح كرد: یكی از مصدومان كه مردی 30 ساله بود به دلیل آسیب شدید به سر و كاهش سطح هوشیاری بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت.

* برخورد پراید با مانع خاكی جاده چهار مصدوم داشت
رئیس مركز فوریتهای پزشكی گناباد و بجستان همچنین گفت: برخورد یك دستگاه پراید با مانع خاكی كنار جاده در روز شنبه منجر به مصدومیت چهار نفر در بجستان شد.
باذلی افزود: در این سانحه رانندگی كه در كیلومتر 31 محور بجستان - روستای قاسم آباد به وقوع پیوست، چهار نفر دچار آسیب دیدگی شدند كه به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.
وی با اشاره به افزایش تردد وسائل نقلیله و مسافرتها در شهریورماه در جاده های شهری و روستایی، از رانندگان خواست با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز از بروز چنین حوادثی جلوگیری كنند.
شهرستان گناباد در 287 كیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی