شهركرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي با تبريك چهارم شهريور به عنوان 'روز كارمند' گفت: كارمندان نقش مهمي در پيشبرد و تحقق اهداف توسعه اي دولت در بخش هاي مختلف ايفا مي كنند.

به گزارش ايرنا، در متن پيام قاسم سليماني دشتكي كه نسخه اي از آن در اختيار ايرنا مركز شهركرد قرار گرفت، آمده است: هفته دولت همزمان احيا كننده ارزش هاي والاي فرهنگي و يادآور رشادت ها، جانفشاني ها و فداكاري هاي فرزندان پاك اين مرز و بوم و خادمان گرانقدر انقلاب اسلامي به ويزه شهيدان رجايي و باهنر است.
بخش بعدي اين پيام مي افزايد: طرفداري از دولت طرفداري از اسلام و هفته دولت بهترين فرصت براي تبيين گفتمان و بيان دستاوردها و خدمات نظام اسلامي و يادآور دولت مكتبي و مردمي شهيدان رجايي و باهنر است.
سليماني دشتكي در ادامه اين پيام آورده است: مفاهيم ارزشمندي كه پس از شهادت اين شهداي والامقام براي ما متجلي شده همواره روشني بخش راه و مسيري بوده كه دولت هاي جمهوري اسلامي ايران آن را سپري كرده و در دسترسي به اهداف بلند توسعه و دستيابي كشور به قله هاي رفيع موفقيت و پيشرفت كمك شاياني كردند.
بخش بعدي اين پيام مي افزايد: هفته دولت به ويژه چهارم شهريور كه به عنوان 'روز كارمند' نامگذاري شده فرصت بسيار مطلوبي براي تقدير و تشكر از كاركنان تلاشگر، صادق و گرانقدري است كه همواره براي ارتقاي شاخص هاي توسعه اي كشور در بخش هاي مختلف فعاليت دارند.
در بخش پاياني اين پيام آمده است: ضمن تبريك هفته دولت به ويژه 'روز كارمند' به تمامي كارمندان و آرزوي سلامت و سعادت براي آنان، تلاش مسئولانه در خدمت رساني صادقانه و خالصانه به مردم شريف و آگاه چهارمحال و بختياري در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام 'اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال' نامگذاري شده را خواستارم.
دوم تا هشتم شهريور در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است.
دريافت كننده: وحيد رئيسي دهكردي**انتشار:جهانبخش صفري
7362/6021