مسعود علیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خود، برای استعلام استحقاق درمان و فیش حقوقی مستمری بگیران و سوابق بیمه ای از طریق تلفن همراه اقدام كنند.
وی اظهار كرد: به همین منظور متقاضیان ابتدا به صفحه سامانه سوابق بیمه شدگان در سایت tamin.ir مراجعه و ثبت نام و سپس خدمات مورد نیاز خود را دریافت كنند.
علیاری افزود: علاوه بر آن در راستای پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان سازمان تامین اجتماعی مركز ارتباط مردمی 1420 سازمان(crm) راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد، شمار مستمری بگیران در این استان روند افزایشی داشته و این تعداد اكنون به 40 هزار نفر رسیده است.
مدیركل تامین اجتماعی استان زنجان، علت روند تصاعدی شمار مستمری بگیران را قوانین بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور ذكر كرد.
وی گفت: با اقدامات انجام شده پرداختی مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان به روز شده و بدهی در این بخش وجود ندارد.
وی بیان كرد: این سازمان تلاش دارد با توجه به گستردگی گروه های تحت پوشش خدمات مناسب و بهتری به آنها ارائه شود و این مهم به رضایتمندی بیشتر منجر می شود.
به گزارش ایرنا، تعداد بیمه شدگان اصلی بیمه پرداز به این سازمان حدود 177 هزار نفر است و با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی جمعیت تحت پوشش به 530 هزار نفر می رسد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
زنجان - ایرنا - مدیركل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: امكان دریافت سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه با وارد كردن كد دستوری #1420*4 * فراهم شده است.