قزوين-ايرنا-معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين گفت: به منظور تكريم بيشتر مردم در دستگاه هاي اجرايي روند ملاقات هاي مردمي در روزهاي سه شنبه در دستگاه هاي اجرايي استان مورد بازرسي قرار مي گيرد.

به گزارش ايرنا،منوچهر حبيبي روز دوشنبه در نشست شوراي اداري مديران استان قزوين با تبريك فرا رسيدن هفته دولت افزود: حوزه بازرسي استانداري قزوين، بازرسي تصادفي از روند ملاقات مردمي را در دستگاه ها بررسي مي كند و ادارات بايد نقاط ضعف خود در اين زمينه را اصلاح كرده و در راستاي تقويت اين مهم اقدام نمايند.
حبيبي اضافه كرد: روزهاي سه شنبه هر هفته به عنوان روز ملاقات عمومي و روز ارتباط چهره به چهره مردم و مسئولان در نظر گرفته شده است و مديران بايد به شخصه با حضور در دفتر خود پاسخگوي مراجعان باشند.
وي افزود: تكريم مردم و تلاش در جهت تحقق خواسته هاي به حق آنها در راستاي حقوق شهروندي بوده و بايد مسئولان با پاسخگويي و شفاف سازي در جهت كسب رضايت بيشتر مردم تلاش كنند.
حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر،افزود: شهيد رجايي شيوه نويني از خدمت رساني را به جامعه ارائه نمود و با پشت پا زدن به مقام هاي دنيوي خدمت بي منت را در جامعه نهادينه كرد.
وي در ادامه با اشاره به سفر استاندار و معاونان وي به شهرستان ها و بخشهاي استان به مناسبت هفته دولت، افزود: در هفته جاري گوشه اي از خدمات دولت جلوي ديد مردم در قالب بهره برداري و افتتاحيه به نمايش گذاشته مي شود و مردم با گوشه اي از خدمات دولت در طي سال آشنا مي شوند.
حبيبي همچنين گفت: استان قزوين فردا پذيراي سه شهيد تازه تفحص شده استان است كه اميدواريم با حضور و همراهي همه مسئولان و مردم شاهد برگزاري با شكوه مراسم استقبال و تشييع باشيم.
وي افزود: نهم شهريورماه در روزشمار انقلاب اسلامي به نام روز قزوين نامگذاري شده است و برنامه هاي متعدد و متنوعي توسط مسئولان استان در اين خصوص درنظر گرفته شده كه اميدواريم با همكاري مسئولان اين مراسم باشكوه بيشتر برگزار شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين در پايان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات از پاسخگو نبودن مسئولان به آنها گله دارند كه اميدواريم مديران با تقويت ارتباط با اصحاب رسانه در تبيين خدمات نظام و دولت براي مردم به شكل بهتري از گذشته اقدام كنند.
6101*3013
خبرنگار: هادي درزي رامندي**انتشار دهنده: رضا اولادي