نوشهر – ايرنا – مدير كل ورزش و جوانان استان مازندران گفت كه 65 پروژه ورزشي در اين استان از محل رديف اعتباري ارزش افزوده تامين اعتبار شده است تا در روند اجرايي آنها تسريع شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حبيب حسين زادگان روز دوشنبه در آيين كلنگ زني سالن ورزشي چند منظوره روستاي آلكله شهرستان تنكابن افزود : از همين محل، مبلغ 40 ميليارد ريال براي جبران بخشي از عقب ماندگي هاي تجهيز اماكن ورزشي تنكابن در نظر گرفته شد.
وي اظهار داشت : خانه كشتي و خوابگاه ورزشي تنكابن نيز در ليست پروژه هاي تخصيصي قرار دارد تا هر چه سريعتر روند اجرايي آن به اتمام برسد و مردم از مزاياي ان بهره مند شوند.
حسين زادگان اولويت دولت يازدهم را توجه به ورزش در روستاها برشمرد و خاطرنشان كرد : اين راهبرد مسلما در دولت دوازدهم با جديت ادامه خواهد داشت تا انقلابي در ورزش روستايي كشور ايجاد شود.
وي با بيان اينكه تلاش دولت خدمت رساني بي منت و صادقانه به مردم است ، تصريح كرد : دولت با وجود تنگناهاي مالي بسيار تلاش دارد تا پروژه هاي نيمه تمام در كشور تامين اعتبار شوند و هر چه سريعتر به بهره برداري برسند.
مدير كل ورزش و جوانان استان مازندران يادآور شد : مازندران گنجينه استعداد هاي ورزشي است و بايد با فراهم نمودن زير ساخت هاي لازم آنها را شكوفا نماييم.
فرماندار ويژه شهرستان تنكابن نيز در اين آيين با گراميداشت هفته دولت و شهيدان رجايي و باهنر افزود : اين دو بزرگوار كمتر از 2 ماه فعاليت داشتند اما تبديل به الگوي رفتاري براي تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي شدند .
سيد امير حسيني جو اظهار داشت : بايد مسئولان عمل و رفتارشان را در مسير شهدا و آرمان هاي امام راحل قرار دهند تا مردم از آنها راضي باشند.
وي تخصيص اعتبار براي پروژه هاي نيمه تمام ورزشي در اين شهرستان را بسيار حائز اهميت دانست و خاطرنشان كرد : هر چقدر كه بتوانيم در اين زمينه زيرساخت ها را تقويت نماييم و مردم را به ورزش كردن ترغيب كنيم راحت تر مي توانيم مسائل و مشكلات اجتماعي جامعه را برطرف نماييم.
سالن ورزشي چند منظوره روستاي آلكله در زميني به مساحت 7 هزار متر با زير بناي 2 هزار و 560 متر ساخته خواهد شد.
شهرستان 166 هزار نفري تنكابن واقع در غرب مازندران حدود 7 هزار و 500 ورزشكار بيمه شده دارد.
خبرنگار: عليرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1654/1602/7513/