تهران - ايرنا - تيم پارا تنيس روي ميز ايران در كلاس دو روز چهارشنبه در مصاف با تيم پاراتنيس روي ميز چين به پيروزي دو بر صفر رسيد.

به گزارش كميته ملي پارالمپيك، در مهم ترين ديدارهاي تيمي مسابقات پارا تنيس روي ميز كه از روز سه شنبه در چين آغاز شده است، راكت به دستان ايران در كلاس 2 با تركيب حسن جانفشان و مهدي رضاپور در مصاف با كره و چين با نتيجه دو بر صفر پيروز شدند.
در اين مسابقه حسن جانفشان دچار افت فشار شد و مسابقه براي دقايقي متوقف شد، اما در نهايت تيم ايران به قدرت چيني ها پايان داد و دو بر صفر برنده شد.
در ادامه مسابقات، تيم ايران مقابل سنگاپور به ميدان خواهد رفت.
در كلاس 5 جواد فولادي و مهدي رضازاده برابر تايلند دو بر يك شكست خورد، اما در دو بازي بعدي تيم هاي ماكائو و چين تايپه را شكست داد و به مرحله يك چهارم نهايي راه يافت. اين تيم در اين مرحله به مصاف چين مي رود.
در كلاس 4 تيم مهدي معصومي، حميدرضا شيخ زاده و علي خوبي زاده مقابل چين تايپه 2 بر صفر پيروز شد و در ميان چهار تيم برتر قرار گرفت. اين تيم در ادامه مسابقات، امروز براي كسب عنوان سومي برابر تيم هند قرار مي گيرد.
تيم بانوان در كلاس 3 با تركيب فروغ بختياري، مريم چزاني و نرگس خزايي برابر كره جنوبي و چين 2 بر صفر شكست خورد و فردا براي كسب عنوان سومي به مصاف تيم تايلند مي رود.
رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني آسيا از چهارم تا هشتم شهريور ماه به ميزباني شهر پكن در جريان است و كاروان كشورمان با تركيب حسن جانفشان، مهدي رضاپور، علي خوبي زاده، حميدرضا شيخ زاده، مهدي معصومي، جواد فولادي، مهدي رضا زاده، نرگس خزايي، فروغ بختياري و الهام چزاني در اين مسابقات حضور دارد.
آمنه حاج حسيني و شهريار نامور نيز به عنوان مربيان زنان و مردان تيم اعزامي ايران با سرپرستي عزت الله پرنيان ملي پوشان را همراهي مي كنند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293**
تنظيم :محمد طاهري* انتشار:علي خورسندي