يزد - ايرنا - زمين چمن مصنوعي روستاي احمدآباد بهاباد در مراسمي افتتاح و كار ساخت سالن ورزش هاي انفرادي اين شهرستان آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان يزد، زمين چمن مصنوعي آزادي احمدآباد بهاباد به مساحت يك هزار و 100 متر مربع با اعتبار يك ميليارد و 400 ميليون ريال با حضور مديركل ورزش و جوانان استان و مسئولان محلي افتتاح و به بهره برداري رسيد.
همچنين با حضور مسئولان اجرايي و ورزشي استان و بهاباد ساخت سالن ورزش هاي انفرادي مجموعه ورزشي امام علي(ع) اين شهرستان نيز كلنگ زني شد.
مدير كل ورزش و جوانان استان يزد گفت: توسعه زيرساخت ها از برنامه هاي دولت تدبير و اميد و مورد تاكيد رئيس جمهوري است كه ما نيز در اين راستا با رايزني هاي انجام شده تلاش كرديم تا پروژه هاي نيمه تمام در سطح استان را تكميل و در اختيار مردم قرار دهيم تا زمينه فعاليت هاي ورزشي بيش از پيش فراهم شود.
مسعود شريعتي افزود: همچنين با رايزني هاي انجام شده در سطح استان زمين هاي چمن مصنوعي روستايي متعددي احداث و در حال ساخت مي باشد كه هديه دولت به روستاييان سخت كوش و عزيز مي باشد تا جوانان بتوانند به فعاليت هاي بدني و بانشاط بپردازند.
بهاباد در 180 كيلومتري شهر يزد واقع شده است .
7536/ 6197 دريافت كننده:كاظم سبحانزاده: انتشار: فلاح