تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

سنندج - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد با اكثریت آرا، امید وزیری را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی كردند.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه رسمی منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به منظور معرفی شهردار برگزار شد و امید وزیری عضو شورای اسلامی این شهر در دوره قبل را با پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید سروآباد انتخاب شد.
كیقباد محمدی اظهار كرد: 14 نفر به عنوان نامزد تصدی شهرداری سروآباد اعلام آمادگی كرده و برنامه های خود را ارائه كرده بودند كه پس از بررسی های لازم از سوی شورای اسلامی شهر، چهار نفر به عنوان گزینه نهایی باقی ماندند و از میان این افراد یك نفر انصراف داد و شهردار جدید از بین سه گزینه انتخاب و معرفی شد.
به گزارش ایرنا، منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر سروآباد روز دوم شهریور پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه در محل فرمانداری سروآباد، وفا عظیمی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب كرده بودند.
در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر سروآباد، كیقباد محمدی با سه رای به عنوان رئیس، محمد طالب نیك رفتار با كسب 2 رای نایب رئیس، سوران محمودی با كسب 2 رای به عنوان منشی و امیر وزیری با كسب سه رای به عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شده بودند.
شورای اسلامی شهر سروآباد دارای پنج عضو اصلی و 2 نفر علی البدل است.

** شهردار هورامان ابقا شد
رئیس شورای اسلامی شهر هورامان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: در جلسه رسمی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هورامان، فرزاد اختركاوان شهردار سابق این شهر با كسب سه رای از پنج رای به عنوان شهردار این شهر ابقا شد.
حسین شریفیان افزود: با توجه به اینكه شهردار قبلی هورامان قبلا به مدت هشت ماه عهده دار این سمت بود، اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم گرفتند، این مسئولیت را باز هم در اختیار او قرار دهند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مركزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 كیلومتری از سنندج مركز استان كردستان واقع شده و 24 كیلومتر مرز با كشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداك ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102