اهواز - ايرنا - رييس هيات كشتي خوزستان از برگزاري رقابت هاي جام جهاني كشتي 2018 در دانشگاه چمران اهواز خبر داد.

سيد حسين مرعشيان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در چند روز گذشته مذاكرات خوبي بين اداره كل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه چمران اهواز به عمل آمد و قرار بر اين شد مسابقات جام جهاني كشتي 2018 در محيط علمي دانشگاه چمران اهواز برگزار شود.
عضو هيات علمي دانشگاه چمران اهواز با اشاره به اين كه رييس و نايب رييس فدراسيون كشتي از سالن دانشگاه چمران اهواز بازديد كردند كه مورد تاييد آن ها واقع شد افزود: قرار بر اين شد مشكلات زيرساختي سالن دانشگاه براي برگزاري اين مسابقات از سوي اداره كل ورزش و جوانان و استانداري مرتفع شود تا از لحاظ كمي و كيفي در نحوه رقابت ها خللي ايجاد نشود.
وي در ادامه به علت برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي در دانشگاه چمران اهواز اشاره كرد و گفت: برگزاري اين مسابقات در دانشگاه به لحاظ علمي و امنيتي بسيار حائز اهميت است و موجب مي شود ارتباط مفيدي بين ورزش و دانشگاه ايجاد شود. همچنين از اين طريق بنا داريم ورزش را به دانشگاه ها ببريم و جامعه دانشگاهي را درگير كشتي كنيم.
مرعشيان با اشاره به اين كه مسئولان دانشگاه چمران اهواز از اين موضوع به خوبي استقبال كردند هر چند كه بايد سطح انتظارات آن ها مبني بر رفع مشكلات زيرساختي سالن ورزشي اين مجموعه برآورده شود افزود: مسابقات جام جهاني كشتي 2018 ارديبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد و اميدواريم از فرصت باقي مانده در جهت بهتر برگزار كردن اين رقابت ها استفاده كنيم.
وي در ادامه به گسترش كشتي بانوان در تمام شهرستان هاي استان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر نيمي از شهرستان هاي استان در كشتي بانوان فعال هستند و بنا داريم با برگزاري دوره هاي آموزشي در سطح استان، كشتي بانوان را همچون آقايان فعال كنيم.

6002 خبرنگار : پارسا شاكري **انتشار: كبري آقازري