بجنورد- ايرنا- فرمانده پليس راه گرمه- جاجرم- ميامي گفت: متاسفانه امسال حوادث ترافيكي در جاده هاي فرعي و روستايي اين حوزه استحفاظي افزايش يافته است.

سروان حسين يزداني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: راه فرعي و روستايي، به لحاظ وجود علائم رانندگي و سرعت مجاز تعريف شده، مشخصات خود را دارد و رانندگي در اين مسير ها نيز نيازمند به كار بستن قوانين و مقررات مربوط به آن است اما كاربران و رانندگان عبوري بعضا نسبت به اين نكات بي توجه هستند.
وي خاطرنشان كرد: حداكثر سرعت تعريف شده در محور روستايي، 60 كيلومتر بر ساعت است اما رانندگان با سرعت غيرمجاز تردد دارند و رعايت نكردن مقررات منجر به بروز حادثه در اين مسيرها مي شود.
وي خاطرنشان كرد: بيشتر حادثه هاي تابستاني در محورهاي اين حوزه استحفاظي، واژگوني بوده كه علت آن نيز خواب آلودگي ناشي از خستگي گزارش شده است.

* 2 حادثه در روز گذشته
فرمانده پليس راه گرمه، جاجرم- ميامي در بخش ديگر سخنان خود درباره حادثه هاي اخير گفت: ديروز يك دستگاه كاميونت فائو با يك دستگاه كاميون بنز برخورد كرد كه در اين حادثه راننده كاميونت فائو مجروح شد.
وي محل وقوع اين حادثه را در محور فرعي سنخواست- بجنورد و علت آن را تجاوز به چپ راننده كاميونت عنوان كرد.
يزداني افزود: در حادثه ديگري نيز يك دستگاه پرايد در كيلومتر 65 محور جاجرم به اسفراين دچار واژگوني شد كه در اين حادثه نيز يك نفر مجروح شد.
وي خاطرنشان كرد: علت اين واژگوني نيز خواب آلودگي و خستگي راننده گزارش شده است.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185/ 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي