یزد - ایرنا - مسابقات چند جانبه قهرمانی كاراته منطقه چهار كشور در رشته كومیته و كاتای انفرادی در یزد پایان یافت و نفرهای برتر این رقابت ها معرفی شدند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی هیات كاراته استان یزد ، این مسابقات به مدت یك روز با حضور 180 ورزشكار از استان های یزد ، كرمان و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران( ناجا) روز گذشته در سالن 9 دی یزد برگزار شد.
در رشته كاتای انفرادی در رده سنی نونهالان و گروه كمربند « الف »، ابوالفضل فرامرز پور ، امیرمحمد كلاهدوز اول و دوم شدند و ابوالفضل حسن نژاد و صالح دهقانی مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
در گروه كمربند « ب » نیز ، حمد شعبانی به مقام قهرمانی رسید و یزدان شیخ اكبری دوم شد و همچنین پارسا گلستانی و علیرضا زحمتی به صورت مشترك سوم شدند.
در رده سنی جوانان ، محمد حسین باقری و محمد حسین زنگی آبادی به ترتیب اول و دوم شدند و محمد صالح مهرابی و عرفان خواجه پور مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
در رشته كومیته انفرادی در رده سنی نونهالان و وزن 25- كیلوگرم ، حسین عزیزپور مقدم و نیما الله توكلی اول و دوم شدند و شایان شورآبادی و نیما قلی زاده به صورت مشترك سوم شدند.
در وزن 30- كیلوگرم نیز امیرمحمد سعادتمندی و علی اصغر اسكندری در مكان اول و دوم قرار گرفتند و عباس شجاع الدینی و رضا شفیعی به صورت مشترك سوم شدند.
در وزن 35- كیلوگرم ، علی اسماعیل زاده و امیر محمد حسین زاده اول و دوم شدند و مجتبی بارك زهی و امیرمحمد كلاهدوز مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
در وزن 40 - كیلوگرم ، عرفان عسكری ، هادی اسدی به ترتیب اول و دوم شدند و امیر علی فراست و مهدیار حقیقی به صورت مشترك در مكان سوم ایستادند.
در وزن 45- كیلوگرم ، نیما عارفی و امیرحسین لیاقی اول و دوم و امیرپویا اسلامی و محمد پارسا نظری به صورت مشترك سوم شدند.
در وزن 45+ كیلوگرم ، مرتضی خبره دست و محمد سمیعی در مكان های اول و دوم قرار گرفتند و امیرمحمد گله داری و محمد محمدی به صورت مشترك سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان در وزن 37- كیلوگرم ، حسین نجفی و سعید سعادتمندی به ترتیب اول و دوم شدند و معین قنبری و سید مهدی سالاری مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
در وزن 42 -كیلوگرم ، امیر مجیدیان و عادل آذرنیا اول و دوم شدند و رضا اخلاص پور و سامان ستارزاده مشتركا سوم شدند.
در وزن 47- كیلوگرم ، سینا ودیعتی و معین راغب اول و دوم شدند و میكائیل نجفی و امیر مهدی محمدی در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن 52- كیلوگرم ، غلامرضا محمدی و پدرام اسدی فر اول و دوم و مهدی جوادی و امیرحسین نهری مشتركا سوم شدند.
در وزن 57 - كیلوگرم ، مهدی حسین زاده و محمد حسین شجاعی به ترتیب مكان های اول و دوم را كسب كردند و امیرحسین خدادادی و محمد مهدی باقری در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن 63 - كیلوگرم نیز ، عرشیا خالداری و حسین مولایی اول و دوم و محمد ایمان برزگری و پرهام اسدی فر، سوم شدند.
در وزن 63 +كیلوگرم ، ابوالفضل عبادی و ابوالفضل یزدانی به ترتیب در مكان های اول و دوم قرار گرفتند و یوسف مهدیزاده و مهدی محمدی به صورت مشترك سوم شدند.
همچنین در رده سنی نوجوانان در وزن 50 - كیلوگرم ، امیر رفیعی و پدرام شفیعی اول و دوم شدند و مهدی زینل آبادی و محمد حسین تاج الدینی جایگاه سوم را كسب كردند.
در وزن 55 - كیلوگرم ، علی ارجمند و محمد حكم آبادی اول و دوم شدند و امیر حسین شفیعی و محمد رسول رفیعی مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
در وزن 61 -كیلوگرم ، امیرحسین منصوری و علی گروهی اول و دوم و مهدی میرزایی و امین سلمانی مقدم به صورت مشترك سوم شدند.
در وزن 61 +كیلوگرم نیز ، محمد مهدی بنی اسد و امیرحسین سالاری اول و دوم و علی معین الدینی و محمد آیین به صورت مشترك سوم شدند.
65 هزار نفر در 47 هیات ورزشی در استان یزد فعالیت می كنند. این استان بر پایه سر شماری آبان ماه 1395، یك میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536* 2047* دریافت كننده*كاطم سبحان زاده* انتشار- عباسقلی اشكورجیری