تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی ماكو محموله قاچاق پنج میلیارد ریالی را از چهار دستگاه كامیون در مرز بازرگان كشف و پنج نفر را در این ارتباط دستگیر كردند.

سردار ناصر اصلانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع ماموران از بارگیری كالای قاچاق از گمرك بازرگان با استفاده از چهار دستگاه كامیون، موضوع به سرعت در دستور كار پلیس مبارزه با كالای قاچاق و ارز ماكو قرار گرفت.
وی اضافه كرد: ماموران مبارزه با كالای قاچاق و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند هر چهار كامیون حامل بار قاچاق را پس از خروج از گمرك بازرگان در داخل شهر بازرگان شناسایی و برای بازرسی آنها را متوقف كنند.
وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از كامیون های توقیفی 58 هزار و 915 كیلوگرم یراق آلات، پروفیل آلومینیومی و نوار پلاستیكی قاچاق كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: كارشناسان ارزش ریالی كالاهای كشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد كرده اند.
سردار اصلانی افزود: در این راستا پنج نفر متهم دستگیر و چهار دستگاه كامیون توقیف شد.
وی اظهار كرد: تشدید مبارزه با قاچاق كالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می رود و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار كارگشاست .
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاكید كرد : مقابله با سرقت، مقابله با كالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و كاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093 /1484
خبرنگار: یوسف رحیمی** انتشار دهنده: اصغر رضاخانی