شوش - ايرنا - امام جمعه شوش با بيان اينكه اقتدار ايران اسلامي موجب عصبانيت آمريكا شده است گفت:آمريكا از شكست هاي پي در پي در سوريه، يمن و عراق عصباني است و عصبانيت خود را در سازمان ملل با سخناني سخيف عليه ملت ايران نشان داد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدمحمد امام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شوش اظهارات ترامپ رييس جمهوري امريكا در سازمان ملل متحد را سخيف دانست وافزود:رئيس جمهوري آمريكا در جايگاهي مثل سازمان ملل متحد كه محل گفت و گو پيرامون صلح و حقوق بشر است به دليل شكست سياست هاي آمريكا در خاورميانه عليه ايران اسلامي سخنراني كرد.
وي با اشاره به دشمني ديرينه آمريكا با ملت ايران گفت: آمريكا و سياستمداران اين كشور بدانند كه ملت ايران، آمريكا را هميشه شيطان بزرگ مي داند و هيچ گاه در برابر سياست هاي خصمانه و زورگويي اين مستكبر بزرگ سرتسليم فرود نمي آورند و همواره فرياد مرگ بر آمريكا سر مي دهد.
وي ادامه داد: همه دنيا مي دانند كه امريكا، القاعده، داعش و طالبان را ايجاد كرد و به جان ملت هاي مظلوم منطقه انداخت .
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با گراميداشت ياد و خاطره رزمندگان اسلام و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ايثار، فداكاري و استقامت ملت ايران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دنياي استكبار جهاني، عزت و اقتدار را نصيب ايران اسلامي كرد.
امام جمعه شوش افزود: دفاع مقدس مردم ايران زمينه ساز بيداري مسلمانان جهان شد و بسياري از ملت هاي مسلمان با تاسي از ايستادگي ملت ايران، در برابر حكام مستبد خود و استكبار جهاني ايستادگي كردند.
وي گفت : جمهوري اسلامي ايران دردنيا به دفاع مقدس،شهادت و ايستادگي شهدا،جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس افتخار مي كند.
در پايان نماز جمعه اين هفته شوش نمازگزاران با برپايي راهپيمايي ، سخنان سخيف رئيس جمهوري آمريكا عليه ايران را محكوم كردند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبي پناهي** انتشار:محمدعلي فريدپناه