خرم آباد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بيان اينكه گذشت زمان عظمت دفاع مقدس را بيشتر مي كند، گفت: ايمان، اخلاص و عبادت رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه ها بايد تبيين شود.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد احمد ميرعمادي روز شنبه در ديدار فرماندهان، كاركنان و مسئولان نيروهاي مسلح با نماينده ولي فقيه در لرستان در بيت امام جمعه خرم آباد افزود: رمز ماندگاري دفاع مقدس قيام سيدالشهدا بود.
وي اظهار كرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري كليات جنگ به خوبي بيان شده اما جزييات آن به خوبي منتقل نشده است.
وي افزود: خون پاكترين انسان ها در دفاع مقدس ريخته شده و اگر نقطه نقطه آن مناطق را مسجد بسازند كم است.
آيت الله ميرعمادي اعتقاد به قيامت و خداباوري را از مهم ترين خصوصيات رزمندگان دانست و گفت: وجود رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي و برخورداري از معنويت ايشان از نكات بارز و رمز پيروزي در دوران دفاع مقدس بود.
وي افزود: در موضوع برجام مقام معظم رهبري همواره موضع قاطع داشته و آينده را به خوبي ترسيم كرده اند و بايد به اين شخصيت والا در نظام افتخار كنيم.
نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: تا زماني كه با اين رمز و عوامل سركار داريم، پيروزي ما قطعي است و در فرهنگ شهادت طلبي شكست معنايي ندارد.
وي به سخنان اخير رئيس جمهوري آمريكا عليه مردم ايران اشاره و اظهار كرد: ترامپ منفعت طلب، دنيا طلب و ثروت اندوز بوده و كافي است به منافع دنيوي او ضربه وارد شود تا از مواضعش عقب نشيني كند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نيز در اين ديدار اظهار كرد: آمريكا توان برخورد با انقلاب اسلامي را ندارد بايد دقت كرد كه ترامپ چون ضعيف شده توهين مي‌ كند.
سردار مرتضي كشكولي افزود: ٣١شهريور نخستين سطح برخورد جنگ سخت مستكبران جهان با انقلاب اسلامي بود كه هشت سال طول كشيد و در آخر از روي ضعف، قطعنامه 598 را بستند.
وي ادامه داد: بايد روحيه جهادي را در خود تقويت كنيم و اگر عشق جهاد و شهادت در سپاه و بسيج شعله ‌ور باشد ظهور محقق مي‌ شود.
وي گفت: استكبار وقتي مشاهده كرد جنگ سخت با آن دفاع هشت ‌ساله نتيجه نمي ‌دهد به اين باور رسيد كه با فرهنگ جهاد و شهادت نمي ‌شود جنگيد از اين رو دشمن تكنيك ‌هاي جنگ خود را تغيير داد و جنگ مذهب عليه مذهب و بدل مجاهدين اسلام را به‌ عنوان داعش تشكيل داده.
٣٢١٠/3022
خبرنگاران: محمد ياراحمدي-بهزاد سلاح ورزي ** انتشاردهنده: احسان كردي