اروميه- ايرنا- رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني آذربايجان غربي با اشاره به اينكه بيمارستان امام اروميه در خصوص ارائه خدمت به بيماران با مشكلات جدي روبروست، گفت: 2 مجتمع درماني شامل پلي كلينيك تخصصي و اورژانس جديد به كمك اين بيمارستان مي آيد.

جواد آقازاده روز چهارشنبه در آيين تكريم و معارفه رئيس مركز آموزشي درماني امام خميني (ره) اروميه افزود: طرح توسعه بيمارستان امام خميني(ره) در زميني به مساحت 18 هزار متر مربع در حال انجام است و پيشرفت بالايي دارد.
وي با اشاره به اينكه بخش مهم طرح توسعه بيمارستان امام مربوط به اورژانس جديد اين بيمارستان است، اضافه كرد: به زودي شاهد افتتاح اين طرح خواهيم بود كه در آن صورت، زمينه ارائه خدمات بهتر و سريع تر به مراجعان فراهم مي شود.
وي اظهار كرد: همچنين طرح مجتمع هاي تخصصي و فوق تخصصي با پنج اتاق عمل و 32 تخت در دست احداث است كه با بهره برداري از آنها از بار بيمارستان امام و درمانگاه هاي آن كاسته مي شود.
وي گفت: اين مجتمع هاي تخصصي علاوه بر دي كلينيك و درمانگاه هاي تخصصي و فوق تخصصي داراي واحدهاي آموزش سلامت و سبك زندگي سالم و پيشگيري از بيماري هاست.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي ادامه داد: با افتتاح اين طرح ها توان بيمارستان امام براي ارائه خدمات بهتر و با كيفيت تر بالا مي رود.
آقازاده افزود: طرح بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي زنان و زايمان اروميه نيز در 25 هزار متر مربع و با 220 تخت در حال احداث است و براي ساخت آن يك و نيم سال زمان در نظر گرفته شده است.
به گزارش ايرنا، در اين آيين محمد امين وليزاده به عنوان رئيس مركز آموزشي درماني امام خميني (ره) اروميه معرفي و از زحمات رسول زرين رئيس پيشين قدرداني شد.
بيمارستان امام اروميه در سال 73 احداث شده و درحال حاضر با وجود افزايش تخت، اين مركز آموزشي درماني جوابگوي خيل عظيم بيماران از سراسر استان نيست.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني