اهواز - ايرنا - تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام در مرحله يك چهارم نهايي جام باشگاه هاي آسيا به مصاف نماينده چين تايپه رفت كه مقابل اين تيم به برتري رسيد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.

به گزارش ايرنا تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام پس از 3 برد و يك شكست در مرحله مقدماتي جام باشگاه هاي آسيا امروز پنجشنبه در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها به مصاف تيم داسين تايگرز چين تايپه رفت كه با نتيجه 97 بر 80 به پيروزي رسيد.
شاگردان مهران شاهين طبع كه پيش از اين ديدار از روحيه خوبي برخوردار بودند در كوارتر اول بازي از همان ابتداي كار بر حريف خود چيره شدند و در نهايت با نتيجه 26 بر 18 پيروز اين كوارتر شدند.
در كوارتر دوم اين ديدار، سرمربي پتروشيمي كه به خوبي تيم خود را كوچ مي كرد و از تمامي بازيكنان در لحظات بازي استفاده مي كرد كه همين امر باعث افزايش روند امتياز آوري نماينده ايران شد و در نهايت بلندقامتان در اين كوارتر با نتيجه 48 بر 41 پيروز ميدان شدند.
در كوارتر سوم بازي، بازيكنان پتروشيمي با پرتاب هاي بدون اشتباه و دفاع خوب، فاصله امتيازات خود را با حريف بيشتر كردند و در نهايت با احتساب 68 بر 57 پيروز اين كوارتر شدند.
بازيكنان تيم پتروشيمي در كوارتر چهارم بازي بر خلاف حريف چين تايپه كه انتهاري بازي مي كرد، با خيال آسوده تري به كار خود ادامه دادند و در نهايت با نتيجه 97 بر 80 پيروز اين ديدار شدند تا به جمع چهار تيم مرحله نيمه نهايي صعود كنند.
بيست و ششمين دوره از رقابت‌هاي بسكتبال باشگاه‌هاي آسيا از سي و يكم شهريور تا هشتم مهر با حضور 10 تيم در دو گروه پنج تيمي در چين برگزار مي‌شود.
تيم پتروشيمي فردا شب در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده مسابقه تيم هاي مونوومپايرز تايلند و الرياضي لبنان مي رود.
6064
خبرنگار: پارسا شاكري** انتشار دهنده: محسن بهاروند