كرمانشاه- ايرنا- گلزار شهداي گلگون كفن دوران پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس كنگاور عصر پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس گلباران و عطرافشاني شد.

امام جمعه كنگاور در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: شهدا كساني هستند كه با لبيك گفتن به فرمان رهبر و مقتدايشان از با ارزش ترين سرمايه انساني كه جانشان بود گذشتند تا امروز جامعه در آسايش و امنيت كامل بسر برد و وظيفه ما در قبال خانواده معظم شهد او يادگاران آنان بسيار سنگين است.
وي با بيان اين كه شهدا مبلغان ديني بودند و براي خدا به ميدان رفتند، اظهار اميدواري كرد: همه ما ادامه دهنده راه شهدا كه در تاريخ ماندگار شدند باشيم و دين خود را نسبت به آن سفر كرده هاي راه حق ادا كنيم و بايد قدردان خدمات آنها باشيم.
وي با بيان اين كه شهيدان سهم بزرگي در پاسداري از انقلاب اسلامي دارند، گفت: تكريم و بزرگداشت شهيد نبايد به يك روز خلاصه شود زيرا همه ايام سال به شهيدان و خانواده معظم آنان تعلق دارد و همه ما مديدن خون شهدا هستيم .
حجت الاسلام لروند افزود: شهدا با جانفشاني، رشادت ها و فداكاري هاي خود برگ زريني در تاريخ افتخارات ايران اسلامي افزودند كه ياد و خاطره بزرگ مردان عرصه نبرد بايد همواره در دل ها زنده بماند.
به گزارش ايرنا، در اين آيين باشكوه معنوي، امام جمعه، فرماندار، جمعي از فرماندهان نظامي و انتظامي، نظاميان، روحانيون، خانواده هاي معزز و معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران و همچنين مردم انقلابي و شهيد پرور شهرستان كنگاور حضور داشتند.
شركت كنندگان در اين مراسم ضمن بزرگداشت ياد و خاطره دلاورمردي ها، رشادت ها و جانفشاني هاي شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس با آرمان هاي والاي شهدا و امام راحل (ره) تجديد عهد و پيمان كردند.
شهرستان 76 هزار نفري كنگاور در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس 420 شهيد گلگون كفن و والامقام را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
8066/7447 خبرنگار:مجيد رحمتي ** انتشار دهنده:علي مولوي