يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: برگزاري همه پرسي در اقليم كردستان عراق، توطئه بزرگ استكبار جهاني عليه امت اسلام و مردم اين كشور است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي امروز نمازجمعه يزد افزود: داعش كه دست پرورده آمريكا و دشمنان انقلاب اسلامي است بعد از شكست در سوريه و عراق با همدستي غاصبان صهيونيستي به دنبال توطئه جديد است.
وي ادامه داد: هدف هميشگي صهيونيست ها و عوامل جهاني و منطقه اي آنها ايجاد اختلاف در ميان مسلمانان و ايجاد اسرائيل ثاني در منطقه مهم خاورميانه و در همسايگي ماست بنابراين بر مردم و مسئولان است همواره مواظب دسايس دشمنان باشند.
امام جمعه يزد تصريح كرد: از توطئه هاي هميشگي كفر جهاني و بخصوص آمريكايي ها در منطقه جبران شكست هاي گذشته خودشان است و قطعا موضوع خودمختاري در اقليم كردستان از جانب آنها انجام مي گيرد.
ناصري گفت: بايد مردم عراق هميشه بر حفظ يكپارچگي اين كشور مسلمان تاكيد كنند و با وحدت و تعامل بين گروه هاي مختلف با صلابت و ايستادگي توطئه هاي آنها را نقش بر آب نمايند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد خاطر نشان كرد: وحدت امت اسلام همواره سدي در برابر غاصبان صهيونيستي و آمريكايي ها بوده است و بايد هميشه با بصيرت در برابر دشمنان مقاوم بود.
ناصري به اهميت توصيه هاي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال با همكاري همگان و حضور در عرصه هاي مختلف به عنوان يك وظيفه بزرگ ديني و انقلابي تاكيد كرد.
امام جمعه يزد ، ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهيد حججي را گرامي داشت و بر ترويج فرهنگ والاي ايمان و شهادت در جامعه به عنوان يك وظيفه مهم تاكيد كرد و گفت: خون شهداي ما تداوم راه امام حسين (ع) است.
ناصري به محرم و صفر و برگزاري محافل و مجالس مختلف در رثاي امام حسين (ع) اشاره و گفت: بايد محافل حسيني با حضور گسترده مردم و بر اساس ارزش هاي معنوي برگزار شود.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد همچنين بر اهميت وحدت و هوشياري مردم و مسئولان در برابر توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي به عنوان يك موضوع بسيار مهم مورد نياز كشور تاكيد كرد.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح