ايلام - ايرنا - نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري گفت: امر به معروف و نهي از منكر و ولايتمداري مهم ترين اصول و اهداف نهضت سرور و سالار شهيدان در حادثه عاشورا بوده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين سيد محسن سعيدي گلپايگاني شامگاه شنبه بمناسبت تاسوعاي حسيني در جمع عزاداران شهرستان آبدانان اظهار كرد: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) بر گرفته از حركت ماندگار و نهضت سرخ امام حسين (ع) در سال 61 قمري است.
وي عبادت الهي 'حجاب و عفاف و غيرت ديني را از شاخصه هاي اساسي انقلاب خونبار سالار شهيدان در ماه محرم دانست و افزود: وظيفه همه شيعيان جهان و بخصو ص ملت بزرگ ايران اين است كه در اوج بصيرت و سرشار از محبت اهل بيت (ع) و تاسي به فرامين و منويات رهبري انقلاب اسلامي التزام عملي خود را به ايشان و خاندانش به اثبات برسانيم.
نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: نعمت بزرگ امنيت و آرامش ملي امروز ما مديون هدايت هاي عالمانه مقام معظم رهبري، فداكاري شهيدان و ايثارگران و اطاعت مردم متدين از ولايت است.
سعيدي استكبار جهاني و آمريكا را غيرقابل اعتماد دانست و تاكيد كرد: بر اساس آموزه هاي سياسي و انقلابي رهبر معظم انقلاب اسلامي، متوليان سياست خارجي در كنار پيگيري مذاكرات و تاكيد بر اجرايي كردن توافقات با طرف هاي آمريكايي و اروپايي بايد مواظب اصول و مباني جمهوري اسلامي ايران نيز باشند.
خبرنگار: سيد حرمت الله موسوي مقدم ** انتشار: حسن كهزاديان
/6119/7174