بجنورد-ايرنا- معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي گفت: از تمامي مشمولان غايب و سربازان فراري كه بيش از هشت سال غيبت دارند انتظار مي رود نسبت به ثبت درخواست و واريز جريمه اقدام كنند.

به گزارش ايرنا، سرهنگ علي موسي زاده سه شنبه در نشست خبري اظهار كرد: با توجه به اينكه احتمال عدم تمديد مقررات معافيت جريمه نقدي مشمولان غايب در سال آينده متصور است توصيه مي شود تمامي مشمولان غايب و سربازان فراري كه بيش از هشت سال غيبت دارند با مراجعه به دفاتر پليس +10 نسبت به ثبت درخواست و واريز جريمه اقدام كنند.
وي افزود: با توجه به در پيش بودن اربعين حسيني افرادي كه كارت پايان خدمت و معافيت هوشمند ندارند هرچه سريع تر با مراجعه به دفاتر پليس +10 درخواست تعويض كارت خود را ثبت كنند.
وي تصريح كرد: در غير اين صورت به منزله مشمول غايب تلقي شده و از خروج از كشور آنها ممانعت خواهد شد.
سرهنگ موسي زاده گفت: با توجه به در پيش بودن اربعين حسيني افرادي كه كارت پايان خدمت و معافيت هوشمند ندارند هر چه سريع تر نسبت به تعويض و دريافت كارت پايان خدمت و معافيت اقدام كنند.
معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي اظهار كرد: دانشجوياني كه در مهرماه سال جاري سنوات قانوني تحصيل آنها به پايان رسيده و هنوز موفق به فارغ التحصيلي نشدند بايد با مراجعه به معاونت آموزش دانشگاه مربوطه درخواست كميسيون موارد خاص كرده و پس از مجوز وظيفه عمومي مجاز به ادامه تحصيل براي فراغت از تحصيل خواهند بود.
وي خاطرنشان كرد: در غير اين صورت از تاريخ خاتمه معافيت تحصيلي وارد غيبت شده و شرايط ادامه تحصيل را از دست خواهند.
سرهنگ موسي زاده افزود: با توجه به فرصت ايجاد شده و عفو اضافه خدمت مشمولاني كه تا ٢٢بهمن ماه خود را جهت اعزام به خدمت معرفي كنند و در اولين تاريخ اعزام تعيين شده به خدمت اعزام شوند.
وي تصريح كرد: توصيه مي شود، مشمولان غايب اين فرصت را از دست نداده و جهت ثبت درخواست اعزام به يكي از دفاتر پليس +١٠ مراجعه كنند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185 / 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي