اهواز - ايرنا - تيم فوتسال ملي حفاري در هفته دوازدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال برابر حريف خود به پيروزي رسيد.

به گزارش ايرنا تيم فوتسال ملي حفاري شامگاه چهارشنبه در هفته دوازدهم از سري رقابت هاي ليگ برتر فوتسال در سالن شهرك نفت اهواز برابر ميهمان خود مقاومت البرز به ميدان رفت كه در نهايت با نتيجه 6 بر 2 به برتري رسيد.

تيم ملي حفاري در دوازدهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر فوتسال در حالي به مصاف تيم مقاومت البرز رفت كه با كسب 17 امتياز در جايگاه پنجم جدول قرار داشت.
پيش از اين بازي، تيم ملي حفاري در چهار مصاف قبلي خود مقابل مقاومت البرز صاحب چهار پيروزي شده بود.
تيم ملي حفاري در نيمه اول بازي برخلاف بازي هاي قبل بسيار با نشاط ظاهر نشد وهر چند كه بازيكنان اين تيم تشنه گلزني بودند و موقعيت هاي بيشماري را از دست دادند.

در ادامه حملات ملي حفاري شدت بيشتري به خود گرفت و بازيكنان اين تيم پر تحرك تر از حريف خود نشان دادند و در نهايت فريد نمازي، فرهاد توكلي، عليرضا رفيعي، احمد ملاعلي هر كدام يك گل و فرشيد طالبي دو گل براي ملي حفاري به ثمر رساندند.

در نيمه دوم بازي، بازيكنان مقاومت البرز كه كار را تمام شده مي ديدند فشار حملات خود را بر روي دروازه ملي حفاري بيشتر كرده و توانستند 2گل از 6 گل خورده خود را توسط احسان سهيلي و حميدرضا ره انجام جبران كنند.
تيم ملي حفاري با احتساب اين پيروزي 20 امتيازي شد و در مكان چهارم جدول رده بندي ليگ برتر فوتسال قرار دارد اين درحالي است كه تيم مقاومت البرز با كسب 12 امتياز در رده نهم جدول مي باشد.
6002خبرنگار: پارسا شاكري **انتشار: كبري آقازري