اروميه- ايرنا- معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي گفت: ارتقاي احساس امنيت با تلاش همه نهادهاي مسئول در اين استان در سال هاي اخير مشهود است.

عليرضا رادفر روز يكشنبه در جلسه تعاملي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي با شركت مخابرات به مناسبت هفته ناجا افزود: در سال هاي اخير، امنيت جاني، مالي و رواني در شهرستان هاي مختلف استان رشد كرده كه بخش زيادي از اين امر مرهون تلاش هاي شبانه روزي نيروي انتظامي است.
وي اضافه كرد: افزايش كشفيات و كاهش جرايم در آذربايجان غربي طبق آمار ارائه شده از سوي پليس قابل توجه است و مسئولان و كاركنان حوزه هاي مرتبط به ويژه فرماندهي انتظامي استان اقدامات شاياني در اين خصوص انجام داده اند.
وي اظهار كرد: همين امر موجب شده است تا مردم احساس امنيت بيشتري در جاي جاي آذربايجان غربي داشته باشند.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي بيان كرد: هر قدر پليس از نظر نرم افزاري و سخت افزاري تجهيز شود، ميزان امنيت و احساس امنيت بيشتري را در جامعه شاهد خواهيم بود.
رادفر تاكيد كرد: يكي از سازمانهايي كه بيشترين اعتماد مردم را در كشور و آذربايجان غربي كسب كرده، نيروي انتظامي است كه بايد در اين خصوص از فرماندهان و كاركنان انتظامي استان قدرداني كرد.
سردار ناصر اصلاني فرمانده انتظامي آذربايجان غربي نيز در اين جلسه تعامل موجود در استان براي ايجاد امنيت را بسيار قابل توجه ارزيابي كرد و گفت: اين امر موجب شده پليس در ماموريت هاي خود بيش از پيش موفق باشد.
وي اضافه كرد: انتظار و مطالبه مقام معظم رهبري از پليس، اقتدار است و اين اقتدار ما با به روز بودن و استفاده از تجهيزات و فناوري روز دنيا و همچنين ارتباط تنگاتنگ با تمامي سازمان ها و نهاد ها محقق مي شود.
به گزارش ايرنا، هفته ناجا از جمعه هفته گذشته در كشور و آذربايجان غربي آغاز شده و تا 27 مهرماه جاري ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني