سنندج - ايرنا - معاون فرهنگي و پرورشي آموزش و پرورش كردستان گفت: جمهوري اسلامي پرچمدار مبارزه با استكبار جهاني در دنياي امروز است و سخنان سخيف و بي ادبانه رئيس جمهور آمريكا بدليل مواضع ضد استبدادي ايران و اقتدار نظام اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الله نريماني روز چهارشنبه در نشست هماهنگي يوم الله 13 آبان اظهار كرد: ياوه گويي ها و ادبيات سخفيف و بي ادبانه ترامپ عليه ملت و سپاه پاسداران نشان از اقتدار و توانايي نظام اسلامي و انزوا و ضعف آمريكا در مواجه با ايران اسلامي دارد.
وي افزود: امروز ايران اسلامي پرچمدار ظلم ستيزي و آزادي خواهي در جهان و آمريكا منادي و پرچمدار استبداد و زورگويي است و ملت ايران هيچگاه زير بار ظلم و زور مستكبران و ايادي استكبار نخواهند رفت.
معاون فرهنگي و پرورشي آموزش و پرورش كردستان با بيان اينكه ملت ايران در هر شرايطي با زورگويي و ظلم و زور دشمنان مقابله مي كند، يادآور شد: نظام اسلامي اكنون به الگوي بيداري براي مردم كشورهاي منطقه تبديل شده است.
نريماني با بيان اينكه نقش سپاه پاسداران در صيانت از نظام اسلامي بر دوست و دشمن آشكار است، ادامه داد: اين نهاد از پشتوانه مردمي برخوردار است و هرگونه تعرضي به اين نهاد از سوي مستكبران و ايادي استكبار با واكنش تند مردم روبرو مي شود.
وي با تاكيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي 13 آبان تاكيد كرد: با توجه به اتفاقات اخير و تهديداتي كه از سوي دشمنان بر عليه ملت ايران انجام مي شود لازم است راهپيمايي امسال باشكوهتر از گذشته برگزار شود.
به گفته وي، مردم با حضور گسترده و باشكوه خود در اين راهپيمايي بار ديگر به دشمنان و مستكبران نشان مي دهند كه ياوه گويي هاي آنان نمي تواند به اتحاد ملت ايران لطمه وارد كند.
سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات كردستان نيز در اين نشست گفت: حضور حداكثري مردم در راهپيمايي يوم الله 13 موجب خنثي سازي توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان بر عليه ملت ايران مي شود.
محمدقاسم سياوشي با اشاره به برنامه ريزي هاي لازم براي برگزاري هر چه باشكوهتر يوم الله 13 آبان افزود: اقلام تبليغي اين مناسبت با شعار غيرت انقلابي در طرح هاي مختلف آماده فضاسازي و تحويل به دستگاه ها براي استفاده و بهره برداري است.
به گزارش ايرنا، روز 13 آبان سال 58 دانشجويان پيرو خط امام، لانه جاسوسي آمريكا در تهران را تسخير كردند و جاسوسان آمريكايي را به گروگان گرفتند، به اين ترتيب مبارزه ضد آمريكايي مردم ايران، ابعاد جديدتري پيدا كرد و اين روز 'روز ملي مبارزه با استكبار جهاني' نامگذاري شد.
خبرنگار: افسانه گلباغي ** انتشار دهنده: مجيد سليماني
7348/9102