تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

بندرعباس - ايرنا - فرمانده انتظامي هرمزگان اعلام كرد: ماموران انتظامي اين استان در عملياتي غافلگيرانه فردي را كه گروگان گرفته شده بود، در مدت 72 ساعت آزاد كردند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار عزيزاله ملكي افزود: روز يكشنبه هفته جاري، در پي دريافت خبري مبني بر مفقود شدن يكي از شهروندان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي بيان كرد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد يكي از كاركنان طلافروشي در بندرعباس به گروگان گرفته شده كه در اقدامي فوري تيم هاي عملياتي تشكيل و پس از سه روز تلاش شبانه روزي، شامگاه روز گذشته در يك عمليات ضربتي گروگانگيران در مخفيگاه شان دستگير و فرد ربوده شده نيز صحيح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامي هرمزگان افزود: در اين زمينه تاكنون 2 متهم دستگير شدند و تحقيق هاي پليسي براي روشن شدن اين موضوع ادامه دارد.
وي گفت: آدم ربايان كه تبعه بيگانه بودند در تماس هاي تلفني با خانواده فرد ربوده شده درخواست مبلغ يك ميليارد تومان در قبال رهايي وي را داشتند.
سردار ملكي ادامه داد: گروگانگيران قصد انتقال گروگان به يكي از كشورهاي همسايه داشتند كه با هوشياري و شتاب عمل پليس مجرمان در ارتكاب اين عمل مجرمانه ناكام ماندند.
به دنبال رهايي گروگان، شهروندان بندرعباس با ارسال پيام و مراجعه حضوري از اقدام به موقع و ضربتي نيروي انتظامي قدرداني كردند.
7195/6048
تنظيم كننده: رقيه غلامي زاده ** انتشار: خليل تنيده