تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

قزوین- ایرنا- مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح تاكسی اینترنتی از فردا (دوشنبه ) خبر داد و گفت: این طرح با همكاری آژانس های مسافربری در سطح شهر اجرا می شود.

عبدالعلی دربندی زاده روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاكسی اینترنتی پدیده ای جدیدی است كه در راستای خدمات بهتر؛ با استفاده از فناوری در چارچوب موارد قانونی فعالیت خواهد كرد.
وی اظهار كرد: این طرح به دلیل كاهش قیمت ، سهولت دسترسی و امنیت مسافران در شهرهای بزرگ مورد استقبال قرار گرفته و مورد حمایت این سازمان می باشد.
دربندی زاده با بیان اینكه استفاده صحیح از فناوری در راستای افزایش درآمد راننده و خدمت ارائه شده به مسافر همواره مورد توجه ما بوده است ، افزود: یكی از اهداف ما تغییر ساز و كار حرفه قدیمی و با اهمیتی چون تاكسیرانی با بهره مندی از فناوری است .
دربندی زاده ادامه داد: تاكسی اینترنتی واسطه‌ای بین مسافر و رانندگان هستند كه به دلیل سهولت دسترسی می‌توانند تقاضای سفر را كاهش دهند و با افزایش درآمد رانندگان زمینه رضایت هر دو طرف را فراهم نمایند.
وی با بیان اینكه در این طرح مسافران 10 تا 20 درصد ارزان‌تر جابه‌جا می شوند، ادامه داد: یكی از مواردی كه باعث جذب مسافران در تاكسی اینترنتی شده است قیمت مناسب در نظر گرفته‌شده برای خدمات‌رسانی است.
هم اكنون حدود سه هزار و 800 خودروی تاكسی تحت نظارت سازمان تاكسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می‌كند كه با سه رنگ سبز، زرد و نارنجی از سایر خوردوها متمایز شده اند.
7389/6012 خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی