ساري – ايرنا – نمايشگاه توانمندي بانوان و خانواده مازندراني با نام ' لتكا ' دوشنبه شب با حضور معاون زنان و امور خانواده رئيس جمهوري و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در محل نمايشگاه بين المللي استان واقع در قائمشهر گشايش يافت .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين نمايشگاه در فضايي به مساحت يكهزار و 700 متر مربع و با 80 غرفه آغاز به كار كرد و در آن توليدات زنان استان از قبيل صنايع دستي ، گل ، فرش ، محصولات روستائي و مواد غذائي به صورت مستقيم عرضه مي شود.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران در حاشيه گشايش اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران گفت كه در اين نمايشگاه بيش از 80 نفر از بانوان كارآفرين حضور دارند كه تمام غرفه ها به صورت رايگان در اختيار اين بانوان قرار گرفته است .
مريم جمشيدي با بيان اينكه استان مازندران زنان توانمند بسياري دارد ، افزود : هدف از برگزاري اين نمايشگاه آن است تا اين بانوان محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.
وي با اشاره به اينكه در سه سال اخير به بيش از 500 نفر از زنان توانمند تسهيلات خود اشتغالي پرداخت شده است ، بيان كرد : در اين راستا هم به فعاليت مشغول شده اند .
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران گفت كه همچنين غير از بانواني كه كار داشته اند ، امور بانوان استانداري در زمينه توسعه توليد محصولات به آنها كمك كرده است .
به گفته جمشيدي ، اين نمايشگاه نهمين نمايشگاهي است كه در اين مكان برگزار مي شود تا بانوان به ارائه محصولاتشان بپردازند.
اين نمايشگاه همه روزه تا پنجم آبان ماه از ساعت 16 تا 21 پذيراي علاقه مندان است .
خبرنگار : مونا معيني كوچكسرائي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7334/1654