يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: برقراري پيوند صميمي بين خانه و مدرسه در قالب انجمن اوليا و مربيان براي تربيت ديني دانش آموزان يك ضرورت است كه بايد فرهنگيان براي انجام آن بكوشند.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني دوشنبه شب در جمع فرهنگيان و گروهي از اولياي دانش آموزان مهريز افزود: تحقق اهداف تعليم و تربيت بدون همكاري اولياي دانش آموزان قابل اجراي كامل نيست.
وي ادامه داد: وجود تشكل انجمن اوليا و مربيان در مدارس و همكاري خانواده ها با مسئولان آموزش و پرورش و مدارس فرزندان خود نقش مهمي در اجرايي شدن برنامه ها و تحقق اهداف آموزشي و ديني دارد.
امام جمعه مهريز تصريح كرد: بايد اولياي دانش آموزان در كنار مسئوليت مدارس خود را در قبال تعليم و تربيت و به خصوص ارتقاي مسائل آموزشي و پرورشي نسل جوان مسئول بدانند.
محي الديني گفت: دشمنان با تهديد نرم و بهره گيري از فضاي مجازي اعتقادات و مباني ديني دانش آموزان را نشانه رفته اند بنابراين براي پيشگيري از آسيب ها و ناهنجاري ها تلاش كرد.
وي تصريح كرد: خيلي از امور مدارس را بايد با همكاري و حضور فعال اولياي دانش آموزان حل و فصل كرد و قطعا مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و مسئولان است.
در سال تحصيلي 97- 96، 9 هزار دانش آموز شهرستان مهريز در 100 مدرسه تحصيل مي كنند.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر قرار دارد.
7541*2047* خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلي اشكورجيري