تهران - ایرنا- تیم ملی بسكتبال با ویلچر مردان ایران در دومین دیدار گروهی خود در رقابت های قهرمانی بسكتبال با ویلچر آسیا، اقیانوسیه مقابل تیم نیوزیلند به میدان رفت و قاطعانه به پیروزی دست یافت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این دیدار كه صبح امروز در شهر پكن پایتخت چین میزبان این رقابت ها برگزار شد، بسكتبالیست های ایران با نتیجه 91 بر 15 تیم نیوزلند را شكست داد و فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی ساعت 16 و 45 دقیقه به وقت محلی، مقابل تایلند به میدان خواهد رفت.
تیم ایران در مرحله ی گروهی رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با تیم های عربستان سعودی، تایلند و نیوزیلند در قالب گروه C همراه است و تا كنون موفق به دو برد مقابل تیم های عربستان و نیوزیلند شده است.
محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسكتبال با ویلچر كشورمان در پایان دومین دیدار ایران در مرحله گروهی رقابت ها،ضمن ابراز رضایت از علمكرد ملی پوشان گفت: نمایندگان كشورمان بسیار خوب بازی كردند و از عملكرد آنها راضی هستم و توانستند خواسته های كادر فنی را در زمین برآورده كنند.
دستیار خاطر نشان كرد: سالهای قبل نیوزلند تیمی بود كه در كشورمان تیم ما را با همین نتیجه شكست می داد و خوشحالم كه اكنون سطح بسكتبال با ویلچر ما به جایی رسیده است كه این نتیجه برعكس شد و توانستیم تیم رقیب را مغلوب كنیم.
سرمربی تیم ملی در پایان افزود: برای دیدار فردا مقابل تیم تایلند، كه تیم خوبی نیز هست، آماده می شویم و تلاش می كنیم به عنوان صدر نشین گروه C به مرحله ی بعدی رقابت ها راه یابیم.
در ادامه ی رقابت های روز دوم، امروز همچنین نمایندگان كشورمان در بخش بانوان مقابل تیم چین به میدان رفته اند.
این مسابقات با حضور 14 تیم در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان از روز گذشته، یكم آبان ماه آغاز شده و تا ششم آبان ماه در شهر پكن در جریان است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293**1701
تنظیم :محمد طاهری* انتشار: حمید قدیمی