بندرعباس-ايرنا - رييس پليس بندرعباس گفت:28سارق در عميات ضربتي ماموران نيروي انتظامي در 48ساعت گذشته دستگير شدند.

سرهنگ اسماعيل مشايخ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از اين سارقان، چهار نفر سارق داخل خودرو، پنج نفر سارق به عنف و پنج نفر سارق منزل هستند كه در بين سارقان منزل، يك زن و شوهر نيز با همين اتهام دستگير شده اند.
وي اضافه كرد: زن و شوهر ياد شده كه اهل بندرعباس هستند، تاكنون به 6 فقره سرقت منزل اعتراف كرده اند و انتظار مي رود با ادامه تحقيقات، به سرقت هاي ديگري نيز اعتراف كنند.
سرهنگ مشايخ ادامه داد: سارقان به عنف دستگير شده تاكنون به 10فقره زورگيري با تهديد چاقو و قمه در گلشهر، آزادگان، بلوار امام حسين(ع) و بلوار امام خميني(ره) بندرعباس اعتراف كرده اند.
رييس پليس بندرعباس همچنين از دستگيري چهار كيف قاپ خبر داد كه در 48ساعت پيش از دستگيري، 14فقره كيف قاپي انجام داده بودند.
وي ميانگين سني 28سارق دستگير شده را بين 21تا 24سال اعلام و اضافه كرد: در مجموع 23فقره اموال سرقتي از اين افراد كشف شده است.
سرهنگ مشايخ خاطرنشان كرد: دستگيري دو نفر قاچاقچي مواد مخدر با 200كيلوگرم حشيش و 16خُرده فروش مواد مخدر به همراه 26كيلو مواد مخدر بخشي ديگر از عملكرد پليس در اين عمليات ضربتي بوده است.
وي همچنين يادآور شد: سارق مسلح پمپ بنزين خليج فارس بندرعباس، شناسايي شده و به زودي دستگير خواهد شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس اظهار داشت: اين فرد 35 ساله و اهل يكي از استان هاي همسايه است كه سابقه يك فقره سرقت مسلحانه از طلافروشي و سرقت يك كيلوگرم طلا در پرونده خود دارد و دو مورد از سرقت پمپ بنزين هاي بندرعباس نيز توسط همين فرد انجام شده است.
20مهر امسال حدود ساعت پنج بامداد، جايگاه سوخت خليج فارس بندرعباس مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
فرد مهاجم در اين حادثه پيش از آن كه موفق به سرقت شود، گريخت اما يكي از كاركنان جايگاه، با شليك گلوله اين سارق، از ناحيه پا مجروح شد.
2094
خبرنگار و انتشاردهنده:هومن محمدكرمي

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com