اهواز- ايرنا- حركت كاروان 40 هزار نفري پياده روي اربعين حسيني روز سه شنبه از منطقه ملاشيه اهواز به سمت مرز چذابه و كربلاي معلي آغاز شد.

به گزارش ايرنا كاروان 40 هزار نفري پياده روي اربعين حسيني از مناطق مختلف اهواز به سمت منطقه ملاشيه حركت كرده و پس از برگزاري نماز جماعت و مراسم سينه زني در مسجد نور ملاشيه ، به سمت منطقه عين 2 واز آنجا روز چهارشنبه به سمت مرز چذابه و كربلاي معلي حركت مي كنند.
در اين كاروان اربعين حسيني اقشار مختلف مردم از پير و جوان و كودكان و نوجوانان حضور داشته و حضور پرشور بانوان نيز در اين كاروان حسيني قابل توجه بود.
كاروان هاي مختلفي در بين مسير ملاشيه به عين 2 اهواز به كاروان اصلي اضافه شده و تا پيش از حركت به سمت مرز چذابه رفته رفته بر تعداد آن ها افزوده مي شود.
هرساله در ايام اربعين حسيني كاروان هاي پياده روي اربعين از مناطق مختلف اهواز گردهم جمع شده و به صورت يك كاروان چندين هزار نفره به سمت مرز چذابه حركت مي كنند.
در اين كاروان ها هر ساله شاهد حضور كودكاني هستيم كه با پاي پياده همگام با بزرگسالان و پيشكسوتان به سمت كربلاي معلي حركت مي كنند كه اين نشان دهنده فرهنگ حسيني و عاشورايي غني در ميان اقشار مختلف جامعه استان است.
7152/6002خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: كبري آقازري